Late positieve test

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kimmiej89, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    #1 kimmiej89, 29 jan 2014
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014
    Goedemorgen,

ik had op 1 december 2013 mijn eerste dag van laatste menstruatie. Ik weet niet hoelang mijn cyclus is omdat ik toen nog niet zolang gestopt was met de pil, dus hield maar 28 dagen aan. Toen ik niet ongesteld werd na 28 dagen heb ik 2 dagen later een test gedaan, negatief. Een week later nog een, negatief, deze deed ik wel in de avond moet ik erbij zeggen. Ik dacht nou het zal wel niet. Uiteindelijk 2 weken na NOD toch nog maar 1 en die was goed positief.
    Volgens de berekening vanaf 1 december ben ik 8 weken zwanger. Ik denk dat ik mijn ei gevoeld hem op de 15e, kreeg toen 1 krampje.
    Is de kans nou groot dat ik korter zwanger ben, gezien mijn late testen of is mijn lichaam trager is het HGC aanmaken?

groetjes

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

De kans is groot dat je eisprong wat later is geweest waardoor je gewoon wat priller zwanger bent. Dit komt doordat je nog kort geleden met de pil gestopt bent en dat kan nog invloed hebben op je cyclus.

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina