hoi allen, ik had even een vraagje. Als ik jamie zijn pap klaar maak (nutricia - nutrilon, verzadiging) merk ik dat zijn speen heel erg vaak verstopt zit. als ik dan op de speen knijp komen er brokjes pap uit. heeft iemand het zelfde probleem en is hier een oplossing voor? alvast bedankt!
Beter roeren dat echt alle klontertjes eruit zijn en een speen een maatje groter proberen? Verder ook geen idee!
hoi, ik gebruik al een 3 standenspeen. en dan niet de gewoon maar die speciale voor echt dikke pap je hebt spenen met gaatjes, maar je hebt ze ook met sneetjes, deze zijn voor de dikkere pappen en die heb ik in 3 standen. maar de brokjes blijven achter de speen zitten.
Toen Serjenka nog flesvoeding kreeg, bereide ik die altijd met opgewarmd water, zo losten de brokjes veel makkelijker op.
ja dat doe ik ook altijd, eerst fles opwarmen en daarna pas het poeder erbij. eerst draai ik de fles heel snel tussen mijn handen. daarna schud ik er er gewoon hard mee (alsof ik een cocktail aan het shaken ben )