Hallo, Ik heb een beetje een gekke vraag. Mijn zoontje heeft steeds bij zijn linker grote teen op een kwart van de zijkant af een grote scheur in zijn teennagel die doorloopt naar beneden tot in het vlees. Daar groeit ie dan schuin en dan kan ie eraf. Maar dan is de nagelrand van zijn teentje helemaal ontstoken.. Hebben jullie een idee wat ik hieraan kan doen? Het komt steeds terug. En als ik hem in bad zet dan wordt t wel zachter waardoor de nagel er makkelijker af kan. Maar het lijkt wel alsof de nagel gewoon in tweeen is en ook zo groeit.. Beetje gek.. Tips please .. Thanks
Ik zou naar een pedicure gaan en er een laagje op laten zetten zodat het weer aan een stuk kan gaan groeien.
Au, au au dat lijkt mij pijnlijk! Sjorsje heeft een goed advies, een pedicure kan je alles vertellen lijkt mij. Succes!
Ja, of een verwijsbriefje halen voor de podotherapeut, wie weet heeft het wel een oorzaak waardoor dit zo groeit en moet dat gecorrigeerd worden (nagelbeugel, aangepast schoeisel bijv.). Ontstoken nagels kunnen flink pijn doen.
Dank voor jullie berichten.. Daar kan ik idd iets mee. Dit is zeer pijnlijk en vervelend. Wil niet dat hij helemaal vreemd gaat lopen omdat zijn teennagel zo pijn doet.. Bedankt dames!.