Hoeveel en wat drinkt jullie kleine...

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by toet, Dec 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hoi!

Ik vroeg me af hoeveel jullie kleine drinken,eerst gingen er wel 3 sapflessen van 250 doorheen,de laatste tijd misschien net 1 fles...ik geef eigenlijk altijd nog diksap ( misschien dat ze dat zat wordt...) en wat geven jullie dan,wil ook niet teveel suikers geven...)

2. Hier krijgt Quinton, 3 bekers sap, 1 Yoghi, en soms nog wat ranja.

Qua bekers zijn het van die plastic kinderbekers waar van de water in zit met dingetjes erin
    Weet niet hoeveel er in kan.

Krijgt ze verder geen melk of anderezuivel

3. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Esmee drinkt erg veel. In totaal een halve liter melk en ik denk wel een liter of twee ander drinken. Ik geef dan gewoon limonadesiroop met heel veel water of gewoon water of thee. Mijn man dronk vroeger ook zo veel....

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    Jamilia drinkt als ze thuis is het liefst de hele dag....

Ranja van Karvan Cevitam,die goedope gaat ze van overgeven
    Sap
    Melk
    Thee

eigenlijk drinkt ze van alles 't liefste iedere 5 mnuten een nieuwe volle bker ;)

Als we weg zijn,dan vraagt ze ook om drinken,ze heeft dan ook echt dorst en drinkt dan ook een volle beker in 1 teug leeg!

ze heeft geen suikerziekte oid,maar t zit in de familie,haar vader en oudere zus zijn ook van de vreselijke nat halzen

5. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Oh Esmee is dus niet de enige die zoveel drinkt... Het CB zei dat ik haar dit maar af moest leren! Maar ze drinkt ook wel water dus ze heeft gewoon dorst en dan krijgt ze van mij drinken hoor. Vond het een beetje een vreemd advies!

6. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Hier ook 2 natnekken...Vooral Milan kon er altijd wat van. Die dronk ook enorm veel...Pas sinds de laatste paar weken valt het me op, dat hij wat minder begint te drinken. Hij drinkt nog wel meer dan gemiddelt, maar niet meer zo enorm veel als dat hij altijd deed..

7. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een droogkl**t hahaha :) nee, Justin drinkt weinig en heeft dit altijd al gedaan. Hij zit gemiddeld op 500 a 600 cc ofzo? Hij krijgt bij ons diksap of roosvicee. Melk en soms chocolademelk met melk verdund. Bij opa en oma gisteren voor het eerst limonade gehad, dat ging vrij aardig en vanmiddag bij oma vivit drink gehad, deze vond ie niet lekker. Maar wij houden het voorlopig bij diksap of roosvicee/melk hoor.

8. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Ik merk bij Esmee ook dat het de laatste maand wat minder wordt met drinken. Een tijdje geleden trok ze echt de hele dag de koelkast open!

9. illuminate

illuminate Actief lid

Apr 20, 2007
    416
    0
    0
    Melk en water (en vocht wat hij binnen krijgt met fruit en yoghurt). 's Ochtends en 's middags a 150 ml melk, en daarnaast water tussendoor. De ene keer wat meer dan de andere keer.
    Op het KDV geven ze hem melk, water en diksap.

10. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    pff youame drinkt echt veel wel zo'n 250cc melk
    een pakje appelsap of wicky
    joghy de goedkopere versie drinkt ze 3 bekers van
    water met een heel klein beetje ranja voor de smaak (alleen water spuugt ze weer uit)

heb der nu aangeleerd dat ze na het eten maar 1 beker/pakje drinken krijgt anders lekt ze sochtend door der luier heen

11. Lina

Lina Fanatiek lid

Aug 23, 2005
    1,089
    0
    0
    Oeps........als ik dit zo hoor........dan ben ik toch blij dat Glenn niet de enige is die veel drinkt.
    * 's morgens Brinta van 200cc melk gevolgd door
    een beker roosvisee
    * halverwege de morgen 1 a 2 bekers roosvisee
    * bij zijn boterham 1 volle beker jus d'orange
    * tussendoor 1 wicky
    * na zijn warme eten en toetje nog water of beker roosvisee.

12. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Hier redden we net 500 cc :rolleyes:
    's ochtends en 's avonds een beker melk. Das zo'n 300 cc
    En dan nog 1 tot 1,5 beker roosvicee of diksap. Meer krijg ik er niet in.

13. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa drinkt s'morgens een grote beker yogho wel zonder toegevoegde suikers en s'middags roosvicee 1 grote beker.

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Daan heeft nog 2 flessen voeding van 210.
    Dan toch wel een beker of 4 met water en ranja om en om zeg maar.
    en dan bij zijn onbijt en middageten een beker thee

Share This Page