Brokkenpiloten.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Boommm, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier loopt de oudste momenteel rond met 3 hechtingen in d'r voorhoofd omdat ze van de bank afviel met d'r hoofdje op de punt van de tafel.

Wat is het ergste wat jullie kind ooit voor elkaar heeft gekregen?

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ah gos wat sneu!
    Hier is mijn dochter al zo vaak van gekke plekken afgevallen en op gekke plekken gevallen dat ik me afvraag hoe het mogelijk is dat ze nog nooit een gat in haar hoofd gehad heeft, hechtingen of tanden eruit.

Het ergste wat haar gebeurd is was afgelopen kerst. Ze was aan het rennen door het huis van mijn schoonmoeder, ze werd wat opgestookt door de vriend van mijn schoonmoeder. Nou had mijn schoonmoeder de eettafel verplaatst en die had precies een hoogte dat dochter hem niet goed kon zien. Ze is toen rennend vol met haar open mond op de rand van de tafel geknald. Hoofd klapte gelijk naar achteren en flink wat bloed uit haar mond. Wonder boven wonder kwam ze eraf met alleen een dikke lip.

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Z'n vinger breken.. 😑 Hij liep achter z'n halfzus aan een andere kamer in maar hij mocht niet mee dus ze gooide de deur dicht. Vinger ertussen, hoop bloed en het bleek gebroken.
    En verder heb ik nog een heel lijstje.. Hij is nogal wild haha

4. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Viel zo op de rand van het net geslepen snowboard van mij in oostenrijk. Diepe snee in haar kin...was 1 jaar toen.

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl heeft zichzelf een keer gelanceerd door op de duwstang vd loopkar te klimmen; konden naar ziekenhuis met open kin (huid was opengespleten door de harde klap).

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier heeft dl zich een gat gevallen in het stukje tussen haar lip en haar neus. We wandelden heerlijk in het bos en ze viel met een stok in haar hand. Is bij de HAP netjes geplakt.

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.927
    113
    Vrouw
    Zoontje had vandaag een topdag: eerst tegen de punt van een kastje gelopen (resultaat een grote blauwe bult op zijn hoofd). Een uurtje later dacht ik dat hij aan het spelen was met neefjes, maar toen die zeiden 'hij is hier niet', wist ik dat ie de trap op was gegaan. Schoonvader stond net op tijd onderaan de trap om zijn val te breken. Hij wilde daarna 1 been niet belasten, maar in de loop van de dag rende hij gelukkig alweer rondt (beetje mank). Als ik het beeld weer voor me zie dat hij naar beneden komt, draait m'n maag om...:(

8. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.964
    113
    Mijn zoontje toen hij 13 mnd was en net kon lopen. Plat op z'n snufferdje bij mijn schoonouders op het stoepje voor de open haard. Tand door de lip, scheur zowel aan binnen als buitenkant, enorm bloedbad. Uiteindelijk viel het mee en hoefde er alleen een hechtpleistertje op. Meneer at een uur later gewoon lekker spaghetti mee...

Dochter van 3,5 drie maand later hetzelfde grapje maar dan op de rand van haar bed. Haar scheurtje moest gelijmd op de ehbo en ze heeft er ook echt wel een paar dagen last van gehad.

9. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Dochterlief sprong op de bank, ze weet dat het niet mag, en springen en springen. Het moment dat ik er iets van zeg, klapt ze met haar middel zo over de achterleuning, voorover met een duik vol met haar voorhoofd op t laminaat. Dat was een flink ei.

10. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Dochterlief was vroeger motorisch niet helemaal 100 procent :D die kon vallen waar ze stond hahaha! Ik ben een keer thuis gekomen van een uitje met mijn man man, ze was bij mijn ouders. Is ze met haar kin op een plint gevallen in de woonkamer. Bloedbad op haar kin, dat later bleek mee te vallen. Enorme pleister op haar kin, bij zo'n klein koppie ;) zoonlief is ook een echte brokkenpiloot, nu anderhalf jaar oud. Die is eens een keer op ons bed aan het 'gymmen', koprollen aan het maken. Ik zag het gewoon gebeuren: hij maakt een koprol, ik zie dat het einde bed eraan komt, ik maak een snoekduik richting hem toe en zie hem achter het bed vallen :( jeetje, was gelukkig maar een bult maar wat was ik geschrokken zeg!

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Mijn dochter is vrij recentelijk van de bank af gesprongen. Verkeerd ingeschat en viel met haar neus op de punt van de koffietafel. Bloeden, bloeden, bloeden! Met de HAP gebeld omdat ik dacht dat ze haar neus weleens gebroken zou kunnen hebben, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Hij is nog wel wekenlang dik gebleven, het zag er heel dramatisch uit.

Verder heeft zoonlief altijd wel iets. De oudste is best voorzichtig, maar de jongste heeft geen overlevingsgevoel ;)

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Autsj, pijnlijke verhalen. Ben 'blij' dat ik niet de enige ben die zo'n stuntelaar heeft.

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier heb ik ook een kleine brokkenpiloot hihi. Vooral als hij moe begint te worden valt die soms letterlijk om.

Blauwe plekken , tandje door lip , bult op zijn hoofd allemaal al mee gemaakt haha ;)

Gelukkig hier nog niks ernstig maar ik zie dat er wel een keer van komen.

14. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Als we het over brokkenpiloten hebben dan tellen tand door je lip, geschaafde knieeen en bult op je hoofd eigenlijk niet mee.
    Die komen bij ons eigenlijk elke maand wel voor.

Mijn dochter is van de trap gevallen, ergens van tree 8,9 of 10. Daardoor viel er ook nog een ingelijste foto van de muur, dus er lag meteen overall glas.
    Verder heeft ze met haar vinger tussen het dakraam gezeten, toen die dicht ging.

Mijn zoon heft zn hand op de electrische kookplaat gelegd toen de pan daar net af ging. Tja ik had gezegd: niet aan de pannen komen, die zijn heet, over de kookplaat zelf had ik blijkbaar niets gezegd.
    En hij heeft z'n been gebroken.

Deel Deze Pagina