ik heb sinds 4jaar een samsung eco bubble wasmachine en nu maakt hij een brommend geluid tijdens het wassen. als ik hem aanzet begint hij met water pakken en dan lijkt het of hij wil afpompen (wat hij dacht ik altijd even doet om denk ik wat restwater weg te pompen) maar dat dit niet lukt. verder gaat hij gewoon wassen en blijft hij brommen. hij doet het programma gewoon zoals hij moet doen en de was is ook niet kletsnat als ik het uit de machine haal. wel stinkt mn wasmachine terwijl ik hem iedere maand leeg op 90graden laat draaien en een speciaal trommelreinigingsprogramma doe. ik ga maandag iig een monteur bellen. heeft iemand misschien enig idee wat het kan zijn zodat ik dit ook aan kan geven bij de monteur? (weet uit ervaring dat als je geen idee hebt wat het kan zijn je snel afgescheept wordt helaas)
Als je je wasmachine reinigt doe je er dan een fles wasmachinereiniger in of schoonmaakazijn ? Schoonmaakazijn is zooo slecht voor je wasmachine, tast de leidingen aan.
Slaat echt nergens op dat azijn slecht is voor je machine, de onze draait al 15 jaar, zonder problemen. Kwaliteit van de machines, is gewoon steeds slechter. Succes, hoop dat het meevalt met de kosten. Wel snel na 4 jaar
Ik had dit laatst met onze wasmachine (normaal ding). Mijn schoonvader heeft hem helemaal uit elkaar gehaald omdat hij ook dacht dat het de koolborstel was. Zat er een sok helemaal verscheurd achter de trommel. Dus sindsdien geloof ik in 'sokken-etende-wasmachines'
Geen idee wat het is maar je zou wbt de kosten deze deels kunnen verhalen op de winkel waar je hem hebt gekocht. Ook al is de garantie verlopen. Bij dergelijke apparaten mag je een bepaalde levensduur verwachten. Zo is de ruim 4 jaar oude droger van mn ouders ook gratis gerepareerd.
Heb je wel het onderhoud uitgevoerd zoals in het boekje staat? Weet zo uit m'n hoofd niet meer wat het is, maar weet dat ik bij onze ecobubble meer doe dan alleen trommelreiniging aanzetten. Er is ook iets van een filter ofzo dat schoongemaakt moet worden. Anders kun je ook zeker niet voor garantie aankloppen.
Owja, ook belangrijk nav alle suggesties hierboven. Een aantal ecobubble types is koolborstelloos, zoals de onze. Dus check eerst even of he er een met koolborstels hebt.
Onze eco bubble is ook koolborstelloos (wat een woord) en heeft 10 jaar garantie op de motor. Wellicht de jouwe ook? Dan zou ik zeker laten checken of het probleem niet aan de motor ligt!