brommeren op koninginnenacht

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zucht, normaal heb ik daar totaal geen last van. 1 nacht per jaar op je brommer (liefst met een kapotte/gesaboteerde uitlaat, het dorp door.. Midden in de steeg stilstaan en gas geven.. hoe meer lawaai, hoe beter.. tot 10 minuten geleden..

Eerst Lenn wakker, die was zich kapot geschrokken, maar gelukkig is hij gek van alles dat lawaai maakt.. maar toch durfde hij niet terug naar zijn eigen bed, dus is tussen ons in gaan liggen. Prima.. Daarna Elise wakker.. ook flink geschrokken, maar makkelijk te troosten en is weer snel gaan slapen..

maar ik.. pff ik kom dus niet meer in slaap.. Gistermorgen met kiespijn wakker gewodden en als ik ergens niet tegen kan, ik het pijn in mn mond. tandarts gebeld, kon direct komen.. 'mevrouw, u heeft er een gaatje zitten, begint te ontsteken, dus wortelkanaalbehandeling.' fijn.. nu ben ik totaal niet bang voor de tandarts dus lag vrij relaxed in die stoel.. Maar mijn hemel, er zijn 4 verdovingen gezet (bleef allss voelen) 2 in mn wang, 1 in mn gehemelte vlak naast mn kies en 1 in de zenuw zelf.. nog nooit last gehad van napijn, maar nu dus wel.. net wakker geworden van Lenn en voelde eigenlijk weinig meer.. maar nu? Auch, begint weer flink zeed te doen. voornamelijk de plaats waar de verdovingen gezet zijn..

Ik moet morgen werken om 10 uur.. mooi weer, dus vol terras, loop de hele dag buiten tot 17.00uurr.. Hartstikke gezellig, we lopen met zn tweeen op het terras en collega en ik zijn goed op elkaar ingespeeld.. Maar getver, ik zit nu om 3uur s nachts klaarwakker en met een pijnlijke smoel op de bank beneden..

Het brommer rijden duurt tot half 7 en de ervaring is, is dat ze ook echt tot half 7 doorgaan.. maar wat een rottiming allemaal..

Ik wil slapen!!

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Pfffff herkenbaar!! Hier zijn ze om 5 uur begonnen, en zijn nu nog bezig. Ben er nu ook wel helemaal klaar mee:x

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Tis vervelend ja kan ik me voorstellen, zeker als je de volgende dag moet werken, maar ach die ene keer per jaar... ;)

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Gelukkig kennen ze die gewoonte niet bij ons.
    Mijn wekker ging vanochtend weer om 04:30 uur dus ben erg blij dat ze die gewoonte niet kennen... Maar wat is de lol eraan dan dat de jeugd met de brommers kabaal maakt?!

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik haaaaaat luilakken! Hier mogen ze gelukkig pas om 6 uur beginnen, maar mijn meisje schrok wakker en zette het op een huilen, zo zielig! Nou weet ik dat er meer kindjes rond die tijd iedere dag wakker zijn, maar mijn meisie moet ik wakker maken normaal rond half 8 dus ze had echt nog niet genoeg geslapen. Gelukkig wilde ze nog wel heel even slapen bij mij. Maar ook ik snap niets van die traditie!

6. Merel1981

Merel1981 Actief lid

22 feb 2011
    117
    0
    0
    Hier begonnen ze om 2.00 vannacht tot 6 uur. Volgens het bordje mocht het vanaf 6.00 uur. Sinds vorig jaar verhuisd naar een andere woonplaats dus voor mij voor het eerst dat ik dit mee maakte.
    Kan me voorstellen dat degene met de brommers veel lol hebben gehad, ik had alleen op den duur zoiets van oke, nu weet ik het wel, maarja het is maar 1 keer per jaar

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ooooo is dat wat ze vannacht aan het doen waren. Luilakken. Ik dacht dat er hier illegale straatraces gehouden werden, wat een kabaal zeg.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Luilak is pas op 26 mei dus dat was het niet ;)

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ach ik heb er zelf aan mee gedaan tis gewoon erg gezellig.

maar ik ben blij dat ze het hierin het dorp niet doen (of hier in deze wijk niet dan ;)

10. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig niets gehoord maar was blij ik even sliep omdat mijn mannetje zelf al een hoop lawaai maakt omdat hij zo hoest. Ook geen gewoonte hier met brommer. Maar met fluiten en toeters en eieren gooien!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Luilakken doen ze hier ook aan, is pas eind deze maand... maar dat is meestal rond 6 uur.. avobd ervoor ga ik wat vroeger naar bed.. normaal ook geen probleem mee, maar nu was de timing gewoon slecht:D maar goed, werkdag weer overleefd.. belachelijk druk, half uur eerder begonnen en 1.5 uur later vrij:D maar beide kindjes hebben wat extra geslapen vandaag dus helemaal goed..

12. jettepet

jettepet Niet meer actief

Hier was het ook flink raak...heb ook zeer slecht geslapen. Ze zijn hier in het dorp al om middernacht begonnen tot 7u.
    Rond 5u begonnen ze ook nog met melkbus schieten.
    Gelukkig is mijn dochter er niet wakker van geworden!

13. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    hihi, ik vindt het een heel leuke traditie!! Paar jaar geleden ging ik zelfs mn bed uit om op de ontmoetingsplaatsen van de brommerrijders mee een bakkie koffie te doen!
    Mijn overbuurman helpt veel jongens uit het dorp, en heeft gelijk een dealtje gesloten dat ze in ruil voor de hulp pas om half 7 door de straat mogen komen, dus netjes om 2 voor half 7 het kabaal begonnen:D 104 brommers geteld als meerijders!!

Maar begrijp dat het niet voor iedereen leuk is en zeker niet als omstandigheden tegen werken...

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb er serieus echt nog nóóit van gehoord! :$
    Ik vind het maar een vreemde traditie eigenlijk.
    En ik snap de humor er ook niet van, maar dat zal wel komen doordat ik het nog nooit heb meegemaakt.
    Ook leuk inderdaad voor mensen met kleine kinderen.. errug vreemd.

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb er voor het eerst geen last van gehad.

16. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Vreselijke traditie. Hier zijn ze de hele nacht bezig geweest. Snap er echt de lol niet van in.

17. Dana

Dana Niet meer actief

Ik had er ook nog nooit van gehoord tot ik dit topic las, dus het zal hier niet voorkomen denk ik. Wel fijn dat het achteraf met slaapgebrek relatief nog meeviel TS ;) ondanks de lange werkdag.

18. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik dacht echt werkelijk dat ze dat hier alleen in t dorp deden:p
    Halen ze dan bij jullie ook de uitlaten van de brommers er onderuit?

Hier trouwens voor t eerst geen last gehad.. Hier worden ze sinds 2 jaar begeleid door de politie.. al heel veel gedonder had met die scooters de voorgaande jaren;)

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Jaren lang inderdaad gehoord, 21 jaar haha en nu naar een ander dorp verhuist en wonen we blijkbaar in de buitenbuurt want we hebben ze nog nooit gehoord hier.
    Heeeeeeeeeeeeeerlijk!! :D

Ik weet nog wel dat ik het erg irritant vond omdat elke keer was je bijna weer in slaap gezakt en kwamen ze weer langs haha.
    Gelukkig is het maar 1 keer in het jaar ;)

Deel Deze Pagina