Sandwich spread

Discussion in 'Gezondheid' started by FashiOn, Nov 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ik eet bijna elke dag een broodje met sandwich spread uit een pot. Hoorde ik nou van iemand dat als je dat lang bewaart dat de listeria bacterie erin kan zitten. Heb vandaag nog een broodje ermee op en heb het nu ongeveer 2 weken in de koelkast staan..
    Ik wist eigenlijk niet dat listeria ook in een pot met sandwich spread kan zitten. Weet iemand of dat zo is want maak me nu toch wel een beetje zorgen:(

2. polkadot

polkadot Actief lid

Mar 2, 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Hier staat op de pot dat het 14 dagen houdbaar is na opening in de koelkast. Weet niet of dat ook in nederland zo is, hier overdrijven ze nogal erg met houdbaarheid datums namelijk.

Ik weet nog dat we thuis in nederland altijd sandwich spread hadden, geopend en in de kelder. En volgens mij was dat echt wel langer dan 14 dagen.

Toch zou ik me nu omdat je zwanger bent lekker aan 14 dagen houden in de koelkast.

3. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Oke dankje:) Maar het is dus niet zo dat het net als een salade maar een paar dagen in de koelkast moet staan en je het eigenlijk zo snel mogelijk moet opeten?

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

is erg lang houdbaar ongeopend hoeft het niet eens in de koelkast en dat is met salades wel.
    Laat je niet gek maken hoor lekker eten!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en zo maken we elkaar gek

6. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

@Zustertje: dankjewel:)

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik vind het zowiezo allemaal een beetje overdreven...
    Ik hou me er wel aan hoor maar verdorie een sushi mag al niet meer.... JIj geniet maar lekker van je sandwichspread ;)

8. polkadot

polkadot Actief lid

Mar 2, 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Ik vind het al moeilijk een pot op te maken in 14 dagen! Als het in 3 dagen op moet dan moeten ze maar de pot kleiner maken hihi. Er zit vast spul in dat het lang houdbaar maakt dus lekker genieten hoor. En na 14 dagen is het echt niet opeens helemaal slecht.

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Nee joh....maak je niet zo druk en laat je niet zo gek maken...

ik moest gelijk denken aan het liedje:

Ik hou van lekker fris
    Ik hou van lekker anders
    Ik hou van lekker anders lekker fris
    Ik hou van Bruin
    ik hou van Wit
    ik hou van brood waar fris op zittttt
    dus wat ik steeds op tafel zeeehhhttt
    is lekkere frissen sandwich spead!!!!! :)

10. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Bedankt voor de reacties Gelukkig, dan kan ik gerust een broodje sandwich spread eten:)

Haha ja dat liedje:p nou denk ik ook aan die reclame

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Na t lezen van dit onderwerp gister ook maar een pot aangeschaft. En wat is t lekker! En idd t is niet in ene slecht als precies die 2 weken om zijn. Vroeger hadden ze volgens mij wel kleinere potjes......toch?

Share This Page