Niet willen slapen 's avonds.. bijna 5 maand.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maja82, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zoontje is bijna (nouja bijna, nog anderhalve week) 5 maand.
    Hij is vanaf het begin 's avonds onrustig. Hij is dan heel druk maar wel moe en wil vaak drinken. Toen ik nog alleen bv gaf, dacht ik dat hij aan het clusteren was. Hij wou dan vaak een keer drinken.
    Nu krijgt hij sinds 3 weken ook kv en drinkt prima. Hij wil 's avonds wel na 2 uur weer drinken (even voltanken lijkt het wel) maar hij wil dus absoluut niet slapen terwijl hij wel doodop is.
    We proberen hem wel in bed te leggen, soms valt hij in slaap maar wordt gauw weer wakker en begint te huilen. Soms begint hij direct al te huilen. En het is een huiltje waar je niet omheen kan:D Geen optie om hem te laten liggen in elk geval.
    En hij wil dus ook niet meer in mijn armen slapen, dat deed hij voor een paar weken terug nog wel. Dan ging ik gewoon met hem op de bank zitten en viel hij wel in slaap. Wordt hem ook niet meer.
    We zijn dus hele avonden met hem bezig en hij slaapt op zijn vroegst om 22u. Betekent dat wij er ook niet vroeg in liggen en hij wordt 's nachts nog 1 of 2 keer wakker en dochter is om 6u ook weer wakker. Begint ons een beetje op te breken. Plus dat ik benieuwd ben wanneer een kindje ongeveer een ritme krijgt van rond 19u naar bed en in de ochtend weer wakker.
    Hoe was/is dat bij jullie rond deze leeftijd?:)

Deel Deze Pagina