Hallo, Wij zijn vanaf aug bezig voor een 2e. Ik heb een regelamtige cyclus van 27/ 28 dagen met altijd zo'n volle 5 a 6 dagen bloedverlies. 9 febr ongesteld geweest. 29 febr 2 dagen helderrood bloedverlies gehad; best veel, dacht dat ik veel te vroeg ongesteld geworden was. maar even plotseling als dat het begon, stopte het ook weer. Mmmm. raar. 7 maart was eigenlijk (gerekend vanaf die 9e febr) mijn nod. Tot nu toe niets....... 10 maart 's avonds getest: negatief. Wel heb ik vollere borsten, obstipatie, ben ik moeoeoeoeoe, en heb ik een contstante zeurderige buikpijn, af en toe een stekende buikpijn in de onderbuik. De buik is ook wat opgezet. En nu? weer testen? Of? En als die 2 dagen wel mijn menstruatie is geweest, dan zou het een 20-dagen cyclus zijn; is dat niet wat kort? Moet ik daat wat mee? Al met al een heel verhaal, al vast bedankt voor de moeite, groetjes, Lidi
hoi, het kan zijn dat het een vroege menstruatie is geweest. Dan zou je cyclus inderdaad een keer wat korter zijn geweest, dat kan en is geen probleem. Als je je verder neit lekker voelt en je weet toch niet zeker of het een ongesteldheid was (weet ik ook niet zeker) dan zou ik gewoon testen dan weet je waar je aan toe bent! Mirjam