Komt dit door de prik?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mama to be, Dec 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama to be

mama to be Actief lid

Jan 1, 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Vorige week donderdag heeft onze kleine meid haar tweede vaccinatie gehad. Sindsdien is het 's nachts drama. Werd ze eerst na de fles van half 11/11 uur rond een uur of 4 wakker het is nu klokslag half 2. Veel te vroeg dus. En huilen. Speen geven helpt niet gaat ze alleen maar harder van huilen. Rondlopen om het te rekken helpt even, maar dat komt je nachtrust ook niet ten goede, dus dan maar een fles. Is dit een fase en komt dit door de prik. Wie herkent dit en nog beter wat kun je eraan doen?

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    zit ze niet toevallig in een sprongetje?

3. mama to be

mama to be Actief lid

Jan 1, 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Misschien wel, hoe lang kan zoiets duren? Want 2 keer in de nacht eruit begint me nu een beetje op te breken. Vooral als ik moet werken de volgende dag.

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou denken, dat als ze dit bij de 1e prik niet gehad heeft, dat het dan helaas een sprongetje is. En hoelang het duurt weet je nooit helaas :( . Hier ging het maandag ook mis, huilen, jengelen, heel de dag door en ineens snachts om 1 uur een fles willen... echt, het was een zooitje. Maar het is nu vrijdag en ze is weer vrolijk en blij (gelukkig!) . Maar zo heeft ze ook weleens 3 weken met haar flessen lopen pielen. Dus tja.. afwachten.. sterkte in elk geval, het is nu bijna weekend, dus dat scheelt weer iets misschien

5. mama to be

mama to be Actief lid

Jan 1, 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Overdag is ze juist super gezellig. Lachen en brabbelen enzo. En 's avonds wou ze eerst nooit goed slapen en dat doet ze nu dus wel en moet haar dus wakker maken voor laatste fles. Eergister had ze om 8 uur laatste fles gehad en ik dacht ik wacht wel tot ze wakker word en ben gewoon op bed gegaan. Heeft ze tot 3 uur geslapen. Dus ze kan het wel. Gek spul die kinderen.

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Babies hebben meestal maar 1 dag last van de prik. Een week lijkt me te lang. Het lijkt me niet dat dat het is.

Waarschijnlijk is het gewoon een fase, zal net zo snel weer over gaan als het begonnen is. Die fases komen en gaan.

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Langer dan anderhalf tot twee dagen hebben ze geen last van de prikken, dus dit is waarschijnlijk iets anders.
    Een fase, zoals hierboven ook al werd geschreven... gaat vanzelf weer over, maar 't is best wel lastig.
    Succes ermee hoor!

Share This Page