Nieuwe smaak chips

Discussie in 'De lounge' gestart door LoeForceOne, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    En lijkt het jullie wat 😂

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jakkes!

Op die foto lijkt het trouwens meer op een levende muis die expres op een bord met chips is gezet. Hij staat er netjes bij en niet alsof hij net uit de zak chips is gerold! Lijkt ook net alsof hij van de chips eet?

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    welke dip zou daar het lekkerst bij zijn?

het zal je maar gebeuren als je een zak chips open trekt

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Helemaal hier mee eens.

Iedereen eet trouwens wel eens dierlijke producten die je liever niet je mond in ziet gaan. Als je alles weet eet je niks meer.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.639
    5.665
    113
    He bah die chips heb ik altijd. Maar het lijkt idd niet op een dode muis, was mijn eerste gedachte ook.

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Heerlijk, lekker stukje vlees erbij.... :p

7. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Geloof het niet zo,,, die muis ligt me er net iets "te mooi" bij

8. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Ik heb een keer een dikke spin in een kruiden zakje gehad brrrrr!!
    En hij leefde ook nog. Schrok mij kapot!!

9. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Dit is volgens mij gewoon een levende muis. Oogjes van een dode muis zien er dof uit, deze glimmen door de reflectie van de flits. Iemand die hoopt gratis chippies van Lays te krijgen misschien? :D

10. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij ook een levende muis!

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dit is volgens mij in scène gezet. Die muis komt zo uit de zak rollen? Geloof er niets van :p

12. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik heb ook m'n twijfels. Maar moest er wel om lachen... Ik heb het overigens wel een keer met konijnen voer gehad. Wel een dichte zak. Wat heb ik gegild

13. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik heb ook eens een grote dode kever gevonden in een zak boerenkool. Meteen de prullenbak ingegooid.

14. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geloofde het ook niet toen ik het zag. Ik dacht dat iemand zijn huisdiertje er tussen had gezet. Vooral ook hoe de zak ligt. De chips komt nog uit de zak vallen en in die paar seconden heb jij al je telefoon gepakt, de camera aan gezet en een foto gemaakt? Mijn eerste reactie zou zijn de zak weg leggen om mijn telefoon/camera te pakken.

Maar Lays gelooft het blijkbaar wel. (Tjah probeer het tegendeel maar eens te bewijzen). Ze hebben al telefonisch contact gehad en compensatie besproken.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    "Belachelijk dat zoiets kan" staat er bij.

Sorry hoor, maar dit is een foutje. Een hele nare fout dan wel, maar zulke dingen kunnen gebeuren. Ze hebben allerlei procedures in die fabrieken om de kans op fouten zo klein mogelijk te maken, maar waar mensen werken, worden fouten gemaakt. En ja, dit kan ook expres zijn gedaan door een medewerker. Rotte appels heb je overal.

Als deze klant gewoon contact had opgenomen met Lays, waren ze ruim gecompenseerd. Wat is het nut om dit op internet te zetten? Lijkt erop dat ze Lays willen zwart maken, maar bij Croky kan dit net zo goed gebeuren.

16. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ten eerste denk ik dat het nep is. Want wat ik zie zit er een muisje lekker te knabbelen.
    En ten 2e vind ik ophef over insecten/diertjes in eten altijd overdreven. Oke het hoort niet en het is niet echt fris maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Overal waar eten is zijn muizen en andere diertjes, hoe schoon het ook is.

17. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Inderdaad ook wat ik dacht

18. Islah

Islah Niet meer actief

Wij hebben vroeger een kat gehad die een echte jager was, dus ik weet heel goed hoe dode muizen eruit zien. NIET zoals hier op de foto dus.

19. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik heb in me bietensalade een x een oorworm gehad.
    Ik haal nooit kant en klare dingen maar was zwanger en zag er lekker uit :)

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Toen ik op zaterdag in een supermarkt werkte moesten de broden nog gesneden worden.

Toen het brood in plakjes aan de andere kant van de machine kwam, was de muis die zich in het brood had gegeten, ook in plakjes 😱

Deel Deze Pagina