Gevuld stokbrood. Binnenste eruit halen voor de eendjes en dan vullen met gebakken ui, champignons, geruld gehakt, kaas enzovoorts! Lekker met een Chili dip!
Broodje hamburger Broodje shoarma Broodje kebab Brood met mosselen Broodje met gehakt/ roerbakgroenten en tomatenpuree Broodje kaas tomaat en basilicum uit de oven Tosti kaas- tomatenketchup, salami en paprika Brood met maatlijdsalade Brood met maaltijdsoep
Zelf een Club Sandwich maken Ciabatta uit de over met ui, kaas, tomatensaus, salami Wraps met kipfilet, avocado, sla, tomaat Wraps met zalm, sla en roomkaas Groente omelet Zelf broodje hamburger/kipburger/falafel maken
Favoriete broodmaaltijden: Brood met gebakken kipblokjes die zijn gemarineerd in sambal, knoflook ui paprika en champigons meebakken Ciabatta met gebakken biefstuk, rucola, rode ui en tomaat en dan honingmosterd dressing Stokbrood beleggen met tonijnsalade, daarover plakjes camembert en dan afbakken in de oven. Boterham met rucola, salami, paprika, ui, knoflook, daaroverheen een lekkere franse kaas (bijv. chaumes) plakken tomaat erop en Italiaanse kruiden erover en dan bakken in de pan op laag vuur met deksel erop tot de boterham heerlijk krokant is en de kaas goed gesmolten. (is echt mijn lievelings eten !)
stokbroodje afbakken na afbakken iets uithollen gehakt bakken met champignons en uien. flinke lading kruiden erover. dan in je uitgeholde stokbroodje doen en even in de oven met geraspte kaas mmmmm
k bak zomers wel eens foccacia zelf. Bij het eten zet ik de tafel vol met lekker beleg, rauwe ham, salami, mozzarella, sla, tomaat enz. En de paninigrill zet ik erbij. Zelf brood beleggen en grillen en lekker eten.
Lekkere lunch, broodje ei speciaal - Lekker en Simpel Tomaat, ui en ei in een koekenpan bakken en dat op een broodje met een beetje mayo erover. Tosti met kaas, ui en ei Broodje beenham met mosterd eimuffins (ei, melk, groente naar keus, kruiden en kaas in een muffinvorm afbakken in de oven)
broodje hamburger, Stokbrood met ham kaas ananas in de oven afbakken mjamm Tosties Broodje Gezond uitsmijter, Brood met roer ei,
wij bakken vaak dan wat tomaat op met fijn gesneden ui, zout en peper lekker warm op je broodje ( beetje doorbakken tot de tomaat uiteen valt ) ook met een plakje kaas erover heen lekker of een grote omelet met groenten erin en dat op brood is ook erg lekker en toch ook nog warm
Ik heb vanavond niet zoveel tijd om te koken. Dus ik wil een soepje gaan maken met een broodje erbij. Even lekker makkelijk. Alleen zoontje van 2 eet geen soep. (lees: lust hij niet) Dus krijgt hij vanavond alleen één of 2 broodjes, met iets erop. Is dat voldoende voor hem? :/ Kan dat wel een keer? Hij is een mega slechte eter. Hij eet hooguit één keer per week macaroni. Maar ja, aan één kant heb ik zoiets.. Of niets eten dus, of 2 broodjes.. Dus ja..
Mijn zoon wil ook geen soep en eet zich dan lam aan het stokbrood. Soms bak ik voor hem nog een snitzel of wat vissticks erbij. Onze favo broodmaaltijd is gyros met witte bolletjes en sla. Of turks brood ipv witte bolletjes
Mijn zoontjes eten ook slecht mee van de soep wanneer ik het in een bord of een kommetje doe. Doe ik het echter in een beker, dan gaat hij helemaal leeg. Wellicht dat je dit nog een keer kunt proberen en anders gewoon een keer 2 broodjes.
Stokbrood met chilisaus, ui, paprika, salami & kaas. Ui, paprika en salami even bakken. Chilisaus op het brood smeren, salami-mengsel er over het brood verdelen en als laatste de kaas er over. Even onder de grill tot de kaas is gesmolten. Ook lekker met een groene salade. Kost je 10 minuutjes maar aan de andere kant in 10 minuten heb ik ook een gewone maaltijd op tafel staan als het moet. Wij eten dus eigenlijk nooit 's avonds brood wie weet komt daar nu verandering in
Wij doen af en toe een broodje met een ambachtelijke hamburger. Daar bakken we dan ui en champignons bij, paar schijfjes tomaat en een beetje sla. Verder wat mayo en of curry naar smaak.... Wij vreten daar de vingers bij op!
Geroosterde boterham met gebakken champignons, ui en hamblokjes Afbak pistolet uithollen aan de bovenkant vullen mrt ei etc Bagels met roomkaas en gerookte zalm Broodje tuna melt, stokbrood door de lengte, tonijn, ui en tomaat en hoop geraspte kaas uit ds oven Frikandel/kroket/hamburger broodjes zelf maken met bladerdeeg En simpelste maar zo lekker: Twee boterhammen daar tussen flinke lepel/laag koude ragout tussen doen , in het tosti-ijzer ermee en voilà tosti ragout
Je hebt al een hoop lekkere suggesties gehad, maar deze is ook erg lekker; Wit zacht bolletje, rucola, uitgebakken rookspekjes mengen met blokjes gerookte kip en mosterdmayonaise. Lekker!