Wij zijn op dit moment bezig om geld in te zamelen voor een vriendin van ons. Zij is 30 jaar en heeft kanker. Helaas kunnen ze in Nederland niks meer voor haar doen. Ze word nu in Duitsland behandeld, alleen word dit niet vergoed door de verzekeraar. Er is dus geld nodig, veel geld. We willen graag een sponsor loop organiseren. Alleen zijn we vrij blanco op dit gebied. Op internet is wel iets te lezen, maar dat is meer van stichting opkikker of de Clini Clowns. Dus meer in samenwerking en dat zij grotendeels de organisatie op zich nemen. Wie heeft wel zoiets georganiseerd? Hoe kom je aan sponsors? Kortom wie kan ons helpen met tips etc?
Er word al heel veel voor haar opgehaald nu...mooi om te zien. Ik schrok heel erg toen ik het hoorde dat het weer is teruggekomen. Via de zwemvierdaagse gaan ook wat meisjes voor haar zwemmen en die kun je dan sponsoren. Ik kan je helaas niet helpen...ik weet er ook niet zoveel vanaf. Super dat je dit wilt opzetten.
Ja lief hoor wat iedereen doet, de school van mijn jongens willen ook al dingen organiseren, en morgen de gemeente bellen en hopen dat ze containers willen brengen. Gaan kijken of ouders lege flessen willen inleveren. Het statiegeld kan ook mooi wat opleveren. Wat lief van die meisjes, om te zwemmen en geld op te halen.
Nog niet, wel de kranten van onze woonplaats vanmorgen gemaild. Die hebben dmv Facebook de link van de foundation gedeeld. Je bedoeld dan alles kenbaar maken in de media voor meer lopers?
Ben je al verder? Je zou misschien omrop Fryslan ook kunnen benaderen? En wat voor sport zou je willen doen? Misschien koppelen aan een bestaand aankomend evenement?
Heb de organisatie gemaild van het grote evenement wat bij ons is volgend weekend, of we daar rond mogen gaan met de donatie pot. Dus even afwachten. We wachten de familie eerst even af, ze willen om tafel.
Ja snap ik. Hoop echt dat zij bij die kleine groep hoort die dan toch niet uitbehandeld blijkt in Duitsland.