Esmee eet al aardig in de brood, ze eet 1 sneetje per dag. maar wat geven jullie de kinderen op brood. Smeerkaas en smeerworst vind ze neit lekker dan begint ze te huilen. Jam en stroop vind ze wel heel erg lekker , maar wat kan ik haar nog meer op brood geven (eerst proberen of ze het dan lust)
chocopasta?jaydienne vind dat egt zo lekker. Kaas,je hebt nu van die figuurtjeskaas ook daar is ze gek op. Wie weet jouw kleine ook.
alleen boter op haar brood vind ze niks, dan kijkt ze me aan of ze zeggen wil van mama dat eet je zelf maar op. zal is kijken voor figuurkaas, wie weet lust ze dat wel.
Hier jam, appelstroop, smeerkaas, smeerworst, pindakaas. Dus vooral de smeerbare beleggen. Je kunt ook nog een banaan prakken en erop doen.. En laatst had C een geprakt ei op brood Chocola werd toch afgeraden voor het 1e jaar?
Ik zou nog niet (of helemaal nooit ) beginnen aan chocoladepasta. Ik vind het walgelijk maar mijn zoontje vindt sandwichspread ook heel lekker. Fruitstroop(van bijv. sesamstraataardbei) , appelstroop, pindakaas ( de goedkopere soorten pindakaas hebben bijna allemaal extra suiker enzo toegevoegd wij gebruiken Calve, daar zit alleen pinda's, olie en zout in, geen overbodige troep) Geprakte banaan Mijn zoontje is al wat ouder, dus hij krijgt ook vaak broodjes met plakjes tomaat en komkommer paprika, ei etc.
Oja, pindakaas hebben we in het begin bij de natuurwinkel gehaald.. Daar zit niks anders in dan pinda's.. Geen zout, geen olie.. Maar tegenwoordig doen we wat minder moeilijk..
Bij Kylian moet alles smeerbaar zijn, niet dat hij de plakken beleg niet lust hoor, maar dan eet de ondeugd alleen de kaas/ham enz van het brood en laat hij de rest liggen. Pindakaas is hier favoriet, voor de rest hebben we jam, appelstroop, hazelnootpasta, vruchtenhageltjes en smeerworst (max 2 x pw omdat dit toch van orgaanvlees wordt gemaakt). Smeerkaas lust hij niet Groetjes Anita
Ik geef haar nog niets anders dan boter en soms wat smeerkaas. Ik vroeg mij af of ze al ham oid zou mogen hebben ?
Mijn zoontje houdt niet van zoet op zn brood pindakaas uitgezonderd. Verder eet hij kaas, smeerworst, smeerkaas, boterhammenworst, eitje, ham op brood. Eigenlijk vrij veel. Soms ook makreel als ik dat heb gehaald en dat is duidelijk favoriet hier.
roomkaas, is ook smeerbaar en hier wordt het lekker geworden. Je kan er ook wat fruit doorheen doen en dan op brood
vanmiddag had ik een half broodje met boterham worst en een half broodje met jam , dat ging er goed in, ze vond een worstje op brood ook erg lekker. Linda, volgens mij mogen ze wel ham hebben, Esmee had het vorige week door de macaroni.
Ik doe meestal smeerkaas, leverpastei of appelstroop op zijn bammetje. Heel soms pindakaas...vind hij wel erg lekker.
Smeerkaas en leverpastei moet je niet te vaak geven. Hier wordt uitgelegd waarom. Het voedingscentrum had er ook een verhaal over. Ik kan het echter zo even niet vinden.
smeerkaas, bob de bouwer smeerworst, gewone kaas, gewone boterhamworst, pindakaas, jam, geprakte banaan, heel af en toe dun laagje pasta of hagelslag
Pindakaas voor het 1e jaar kan dat wel i.v.m. allergieen? lijkt met net zoiets als honing, ook nog ff wachten tot ze een jaar zijn. Hier is het of appelstroop, jam, smeerkaas en alleen boter is ook prima.
van de week had esmee mijn broodje pindakaas gepikt van me bord ze vond het best wel lekker , ze heeft 2 hapjes genomen toen heb ik het afgepakt. gister heb ik bob de bouwer boterhamworst gehaald dat was ook erg smakelijk.