Rijstebloem

Discussie in 'Voeding' gestart door FutureMama81, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wij willen rijstebloem door de laatste fles doen om te kijken of ze daar beter op door slaapt, maar is t verstandig om dit eerst eens 's ochtends te geven om te kijken hoe ze er op reageert??? Komen geen allergieën voor bij ons trouwens.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je moet rijstebloem zien als vaste voeding dus ja het is verstandig om het eerst een paar keer overdag te geven. Allergische reacties komen zelden voor maar verstopping komt wel wat vaker voor. Het is trouwens geen wondermiddel! Ik ken genoeg kindjes waarbij het helemaal niets helpt.. omdat het wakker worden niets met 'honger' te maken heeft maar andere oorzaken heeft.

3. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    bij die van mij helpt het ook niet ze slaapt met of zonder rijstebloem net zo goed door.

ik zal wel eerst een of twee theelepeltjes doen zo wen hij/zij er aan maar ik zal nooit er heel veel in doen want volgens mij is dat ook niet lekker en moeilijk drinkbaar ik zal er wel voor zorgen dat het drinkbaar blijft in de fles doe je het in een bakje dan kan je het wat dikker maken.

en ik denk hoe dikker je het maakt hoe meer last hij.zij het krijgt met de ontlasting.

gr jojo

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Inderdaad niet zoveel erin doen als op de verpakking staat, drinkt ontzettend moeilijk. Hoewel Zoë dan wel halverwege in slaap valt, maar ja dan krijgt ze niet zoveel binnen, dat is dus niet echt handig. Ik vind het sowieso handiger om te roeren met een vorkje of lepeltje in de fles dan dat ik ga schudden met de fles, dat gaat net wat beter.

5. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    ik zou even overdag proberen idd.bij ons ook geen allergieën, maar mijn dochter spuugt van rijstebloem. ik zou eerst een half theelepeltje proberen, langzaam laten wennen ;)

6. adi

adi Niet meer actief

Hier hebben ze de eerste keer dat we rijstebloem gaven de halve nacht gekrijst. Achteraf ook logisch, ik zou ook niet fijn slapen met een lading rauwe meel op mijn maag zo 's avonds laat.

Deel Deze Pagina