Veel spugen op de dagen dat hij brood eet

Discussie in 'Voeding' gestart door babs38, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    Het valt me steeds meer op dat op de dagen dat mijn zoontje brood eet...en dat zijn nog maar een paar stukjes of een korstje...heel erg veel spuugt. Niet meteen erna of na de fles, maar de hele dag door en vaak is het doorzichtig en dan ruikt het ook enorm zuur. Heel anders dus dan toen hij wel eens een mondje teruggaf na een fles.

Herkent iemand dit?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik herken het niet, maar ik zou in zo'n geval eens een dag of tien gewoon geen brood geven en kijken of er verschil is.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Eet hij ook al wat anders?
    Wat voor brood geef je? En hoeveel en wat erop?

Probeer anders een glutenvrij brood of pap, kijken of dat verschil maakt.

En geef geen fles ervoor of erna maar minstens met een uur ertussen. Kan ook gewoon zijn dat hij vol zit.

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Als het idd door het brood komt probeer het dan eens te roosteren, dan is het toch wat makkelijker te verteren.

5. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hier had mijn zoontje het juist bij flessen melk.Dus vanaf de 8 maanden oud melkpap gegeven en brood en het was opgelost.
    Mss kan je kleintje niet zo goed tegen brood nog.Of is de combi met de veels te dunne melk het probleem.Want het brood blijft er wel inzitten zoals ik lees.

6. anke

anke Nieuw lid

17 jul 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier precies hetzelfde...
    Consultatiebureau, ziekenhuis en dieetiste verklaren me voor gek.
    Ben al de hele week uit aan het zoeken wat er nu precies in welk brood zit en in welke pap. Ik gebruikte de bambix fijne granen, dacht eerst dat het daarvan was maar met alleen brood (bruin) heeft hij het ook. Met witbrood naar mijn idee wel minder maar dat kan ook niet volgens bovenstaande professionals. Net weer 6x alles opgeruimd en idd besloten dat ze me allemaal wat kunnen en hij krijgt voorlopig geen brood meer. Lees dat er kids zijn die met 9mnd nog geen brood eten terwijl ze het doen overkomen alsof het iets is dat ie echt niet kan missen.
    Ben heel benieuwd of we wat wijzer worden.

Officieel ben ik aan het wachten om 24uur met hem naar het ziekenhuis te moeten. Dan gaan ze meten hoevaak hij zuur opgeeft en dan krijgt hij daar misschien medicijnen voor. Als het nog even duurt en het gaat zonder brood veel minder zijn ga ik hem dat onderzoek niet aan doen.

Succes

Deel Deze Pagina