Brood brood brood!

Discussie in 'Voeding' gestart door annetske, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon is nog nooit gek geweest op brood tot 5 weken geleden! Nu eet hij soms 8 stukken brood per dag :$ 's ochtends 2 als ontbijt, om 10 uur komt hij alweer bij mij voor een broodje en dan voor zijn middagdutje weer 2 stukken brood en als hij van bed komt wil hij weer 2 stukken brood. Tijdens de warmte wou hij niet echt warm eten en vroeg om brood en zo at hij 's avonds weer 2 stukken brood. Nu eet hij weer goed warm dus inm. zitten we weer op 6 stukken brood per dag. maar hij eet wel 3 stukken meer brood per dag dan mij ;) Tussendoortjes vraagt hij niet om alleen maar om brood momenteel, en zo sta ik om de dag bij de bakker voor brood haha. Ik vind het niet erg, heb zoiets van beter brood dan snoepjes e.d. maar als het zo doorgaat dan eet hij op zijn 16e een hele brood per dag ofzo haha. Zijn er meer van zulke broodeters? en ook zoveel brood?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lekker hoor, een goeie eter. Ik neem aan dat je met een stuk brood een boterham bedoelt? Brood is natuurlijk beter dan ladingen snoep maar bedenk wel dat in brood veel zout zit. Ik zou zelf goed opletten wat je op brood doet (dus matig zijn met zoute producten zoals kaas en de meeste worstsoorten)

Ik zou daarnaast het brood beperken tot het ontbijt en de lunch en het niet als tussendoortje geven ivm zout maar ook calorische waarde. Een rijstwafel of een stukje fruit is dan nuttiger.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik bedoel met een stuk brood een boterham (friesisme (letterlijk iets uit het fries naar nederlands vertalen is dat) denk ik sorry haha) Ik probeer het te beperken naar ontbijt en lunch, maar hij geeft niks om tussendoortjes. Fruit vind hij wel heel lekker dus dat krijgt hij ook. Maar om 10 uur wil hij geen koekje, cracker o.i.d. maar een stuk brood.

Deel Deze Pagina