slecht eten

Discussie in 'Voeding' gestart door san 14, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    hallo mijn zontje van bijna 1 jaar eet bijna geen groente eigenlijk nooit erg goed gedaan maar sinds een paar weken niks meer!
    en brood eet hij ook maar een half tot 1 heel sneetje wat doe je er aan!!grrrr! overigens zijn danoontje eet hij wel op is natuurlijk ook wel lekkerer als groente haha!!
    nou stond in een ander topic dat je rond deze tijd met flesvoeding kan stoppen en over kunt gaan op gewone melk
    maar het lijkt mij dat je kindje dan wel genoeg moet eten?
    hebben meer moederes dat met hun kindjes en wat doen jullie eraan? grt

2. Streepje

Streepje Lid

28 jul 2009
    39
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Mijn tweeling heeft de week voor ze 1 worden anderhalve week geen groentehap/warme maaltijd gewild. Zelf het toetje (yoghurt of kwark) wilde ze vaak niet. Nu zijn we bijna 3 weken verder, we hebben die periode aangegrepen om ze met ons mee te laten eten, en eten ze weer heel erg goed. De groentehap kregen ze eerst tussen 16 uur en 17 uur en nu eten we tussen 18 uur en 18.30. Ze krijgen wat wij eten in kleine stukjes gesneden en dat vinden ze reuze interessant.
    's Ochtends krijgen ze een papfles van gewone melk na het warme eten een beetje kwark. De melk na de boterham is nu nog nutrilon, tot het pak leeg is, maar deze fles wordt vaak geweigerd.
    Houd er ook rekening mee dat tegen de tijd dat kindjes 1 worden ze de grootste groeispurt gehad hebben en ze vaak ook wat minder gaan eten. In hun tweede jaar komen ze vaak ik lichaamsgewicht maar een kilo of 2 aan.
    Succes!

Deel Deze Pagina