brood en pap wil ze ook absoluut niet

Discussie in 'Voeding' gestart door moona1, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Dag iedereen,

Mijn dochtertje gaat al naar de 10 maanden toe en eet nog steeds geen brood en pap wil ze ook absoluut niet.
    Ze zit ook super snel vol,en kan echt niet zoveel eten op een dag.

Kan iemand misschien tips geven wat de beste tijd is ok brood te geven of aantal aanpassingen in mijn schema.

7.00 fles 200 ml
    10.00 fruit
    11.30 slapen
    13.00 melk 200 ml
    tussendoor dus een beetje brood sap of koek soepstengel
    17.00 warm eten met toetje
    19.00 fles 200 ml

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier hadden we tot vorige week hetzelfde probleem , gelukkig eet ze nu opeens goed brood EN pap, dus er is hoop! ;)

ik zou om te beginnen om 13:00 brood geven , en daarna evt een half flesje melk...als je die fles om 13:00 blijft geven heeft ze denk ik nooit genoeg honger voor haar brood.

hier ongeveer hetzelfde schema, alleen zit daimy na 1 boterham ook zo vol dat ze dan geen melk meer hoeft, ze krijgt dan wel wat water oid voor het vocht.

lastig soms he, daimy is ook een kleine eter en ik weet af en toe niet hoe ik alles erin moet krijgen op een dag ;)

3. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    ja inderdaad om 13.00 brood geven dacht ik zelf ook aan maar ik heb zo'n eigenwijzerd dat ze na drie stukjes niet meer wil maar ga het gewoon proberen.
    en de pap doe je die nu in haar flesje en welke pap is dat

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    pap in een fles is hier nooit een succes geweest, op een of andere manier blijft het altijd in de fles achter....

ze krijgt nu in plaats van de ochtendfles een bordje lepeltjespap van nestle, met biscuit smaak.
    hoeft alleen maar water bij, opvolgmelk zit er al in ,dus is ideaal!
    het vervangt ook meteen een broodmaaltijd, en aangezien ze maar 1 boterham eet smiddags, krijgt ze zo toch wat extra granen ed binnen.

je hebt ook speciale avondpapjes, ook evt kant en klaar voor in de fles, Daimy is er geen fan van maar wellicht kun je dit ook proberen als laatste fles...

en hier begon het brood het ook met 2 stukjes...langzaam , heeel langzaam werder dat er steeds meer ;) maar als ze geen honger genoeg heeft gaat ze er ook mee spelen, dus zou het altijd voor de fles proberen, heeft ze dan niet zoveel op geef je gewoon die fles nog.
    blijven proberen, het komt echt opeens!

Deel Deze Pagina