Opperdepop

Discussie in 'Voeding' gestart door Sammetjen, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Hallo allemaal,

Gister heb ik het boek Opperdepop bij de AH gekocht, was er ineens weer. Staan echt super leuke dingen in. Ik wilde dit al langer hebben, maar vond het via marktplaats te duur EUR 20,-. Nu had ik ook een mail gestuurd naar AH en kreeg de volgende reactie. Dus als er wellicht nog meer mensen zijn die interesse hebben en het niet verkrijgbaar is bij jullie AH, kun je het ook via Albert.nl bestellen.

Groetjes,
    Sam

Vanaf deze week is Opperdepop weer verkrijgbaar bij Albert Heijn. Wij adviseren u te informeren in de grotere (XL) filialen of deze via Albert.nl te bestellen.

2. EmyD

EmyD Niet meer actief

Bedankt voor de tip. We wonen vlakbij een AH XL, dus ik loop er morgen meteen even naar toe! Heb er van de week toevallig nog voor gekeken..

3. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    thanx,

Heb hem gehaald.

Heel mooi.

4. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Oh echt 8) Vorige week heb ik hem samen met een vriendin gekopieerd in de bieb :p omdat we dachten dat hij niet meer uit zo komen :)

5. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb 'm ook vanmorgen gekocht!

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb hem al een tijdje en ik gebruik hem heel veel,zelfs nu nog nu Luca al ruim 1 is. Er staan ook heel veel recepten in voor het hele gezin.

Heel erg handig en en zijn geld meer dan waard. Ik heb hem trouwens 2e hands via deze site gekocht, koste me €5 plus verzendkosten (was geloof ik €6) dus in totaal €11.

Veel liefs

Nataly

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Hier bij de AH XL hadden ze em niet (meer).. :(

Deel Deze Pagina