opvolgmelk of gewone melk? Ik ben van plan om misschien gewone melk te geven, maar dan wel pap erdoor, anders krijgt ze de vitaminen niet binnen. Heb de toevoegingen van opvolgmelk en bambix vergeleken en er zaten veel dezelfde toevoegingen in. Wie van jullie geeft ook gewone melk.(verdund)?
tot 1 jaar is het beter om opvolgmelk te geven, niet alleen que vitamines maar ook qua andere stoffen, PAS nA 1 jaar gewone melk geven...
ik zou ook opvolgmelk geven, in gewone melk zit niet alles wat daarin zit. ik weet ook wel dat wij er vroeger ook niet slechter van zijn geworden, maar in opvolgmelk zit alles wat ze nu nog nodig hebben. je kunt nooit alle vitamines geven die daarin zitten.
Heeft niet zo veel te maken met vitamine's. Als je veel buiten komt met je kindje zou je zelfs de druppels vit D achterwege kunnen laten. Maar het maagje heeft nog weel moeite met de eiwitmoleculen (meen ik) van gewone melk. Ik zou tot een maand of 9 opvolgmelk geven en daarna gewone melk ... (ik geef BV dus geen ervaring met opvolgmelk ... Mirre krijgt nu soms gewone volle melk, maar ze vindt het extreem smerig )
Toen onze oudste zoons baby waren, bestond er nog geen opvolgmelk, dus vanaf vijf/zes maand kregen die al gewoon koeiemelk. Nergens geen last van. Met Jesse wou ik het dus ook proberen vanaf een half jaar, maar dacht je dat hij het lust? Mooi niet dat hij het wil drinken! Dus hier ook maar aan de opvolgmelk. Maar binnenkort ga ik het weer proberen hoor.