Brood, fles laten staan?

Discussie in 'Voeding' gestart door Samba25, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo dames,

Fay heeft vandaag voor het eerst een hele boterham op, daarna haar fles gegeven, ze heeft hier 120 cc van op, klopt het dat ze ongeveer zo'n klein flesje gaan drinken bij het brood? normaal tankte ze zo 210 cc weg.

groetjes jojo

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    lijkt mij wel, een boterham vult ook behoorlijk voor die kleintjes.
    en straks als je kleintje beter brood gaat eten wordt het flesje nog kleiner.
    maar volgens mij is het wel van belang dat ze enige tijd naast de boterham ook nog een flesje krijgen.

3. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    mijn dochtertje kan helemaal geen flesje meer weg krijgen na een boterham. Wel een beetje sap.... maar ze is dan ook best licht (6,9 kilo).

4. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Mijn dochtertje is 8,5 maand en vanaf ruim 7 maanden krijgt ze een boterham. Ze drinkt met gemak nog een volle fles daarna: totaal op 1 dag 3 flessen met groente en fruit en dus 1 boterham.
    Ze geven zelf wel aan waar ze behoefte aan hebben. Nu is het zo dat ze vaker per dag wat laat staan van de flesjes.

Gr.

5. EmyD

EmyD Niet meer actief

Onze dochter heeft eigenlijk nooit melk gedronken naast de boterham, en nog steeds niet.
    Lijkt me wel logisch dat ze eerst 210cc melk dronk en nu een boterham krijgt, ze minder melk drinkt.. Is toch een beetje ipv..

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dinja krijgt van mij na de boterham(ze eet ongeveer een halve) een flesje van 90+3 schepjes. Ze zou best een hele fles op kunnen maar heb gemerkt dat ze dan haar laatste fles niet wil, dus vandaar in de middag wat minder dan drinkt ze 's avonds wel goed.

uiteindelijk is de middagfles de fles die gaat wegvallen als ze naar 2 flessen overgaan.

Deel Deze Pagina