brood met 7 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door Humava, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met mes en vork eten lukt haar ook nog niet hoor ;). Ik leg gewoon een boterham in een paar grote stukken voor haar neer en dan eet ze daar het grootste gedeelte van, de rest ligt daarna op de grond. Als beleg een dun laagje boter, dan de stukken dubbelgevouwen. Ik geef er ook nog wel eens bijvoorbeeld een los plakje kaas bij.

Eten van een lepeltje of vork gaat hier dan juist weer helemaal niet, die graait ze meteen uit mijn hand en gaat er dan mee spelen. Een lepel accepteert ze alleen met dingen die ze zo lekker vindt dat ze vergeet om te spelen :).

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Aha, ja op die manier lukt het mijn zoontje inderdaad ook wel, maar ik vroeg me inderdaad af wanneer ze zelf brood met een vorkje zouden kunnen gaan eten.
    Als ik hem een vork in z'n handen geef gaat hij er inderdaad ook alleen maar mee zitten spelen :p
    Alleen boter pikt mijn zoontje helaas niet meer, die wil ook graag een beetje jam of wat anders lekkers op zijn brood ;)
    Maar gewoon kaal eet hij hem inderdaad ook prima zelf.

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    ik lees even mee. Mijn zoontje is pas net 6 maanden maar probeer hem al langzaam te laten wennen aan brood. Echter vindt hij het helemaal niks. Broodkorst sabbelt hij even aan en laat het dan vallen en wil het niet meer. stukjes brood vindt hij ook niks. Als ik wat in zijn mondje doe kokhalst hij alleen maar. Ook wanneer ik het in zijn wang doe. Hij krijgt het dan toch weer in het midden van zijn mond. Heb het geprobeerd met wat smeerkaas en kaal maar was geen succes. Ik zal boter nog proberen. Hebben jullie verder nog tips?

Deel Deze Pagina