Oke geen wereldprobleem maar wel even een vraagje. Ik heb net de geitenkaas ontdekt. Erg lekker. Nemen jullie dat wel eens mee op je boterham naar je werk? Weet niet goed of ik het brood al kan beleggen morgenvroeg (komkommer, geitenkaas in stukjes, walnoten en een beetje honing) of dat ik alles los in bakjes doe en het ter plekke in elkaar knutsel. Wat zouden jullie doen.
Ik zou alleen de komkommer apart verpakken, anders krijg je zo'n sappig broodje En tomaat smaakt er ook lekker bij
Ik zou de honing en de komkommer als laatste vers doen..gezien die best vochtig zijn. De rest kan prima
Als je een koelkast hebt op je werk zou ik het daar klaar maken. Ik vind persoonlijk honing altijd zo zonde van de geitenkaassmaak. Die smaak is zo lekker zonder het zoet te maken. Maar goed, smaken verschillen
Ik heb het als volgt gedaan Brood in een zakje. Komommerschijfjes in een apart zakje. Schijfjes geitenkaas brokkelen in een bakje, walnoten erdoor en beetje honing erover. Dat bakje heb ik op het werk in de koelkast gezet en uurtje geleden heb ik het allemaal op mijn bammetjes gedaan. Erg lekker