ze wil geen aardappeltjes eten! en gooit ermee hoe hiermee omgaan??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door summer4life, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    hallo iedereen
    ik wil graag tips , onze dreumes van een jaar, gooit met bijna al het eten , en speelt ermee, veel groentes lust ze wel, en doet ze zelf in haar mond, maar de laatste tijd speelt ze er meer mee, broccoli gaat er wel in, en bloemkool bv,wil ze zelf doen,leg ik het op haar blad van de kinderstoel nee, alleen aardappeltjes vertikt ze,om te eten ook geprakte wil ze het niet,en potjes is een ramp die wil ze niet behalve 6 maanden potje 1 soort maar ja. ik laat haar wat omrommelen,en geef haar het geen speeltje in de stoel,maar een lepel maar ze begint niet echt te huilen behalve als ik haar probeer uit de lepel eten te geven. ik blijf geduldig, alleen baal er wel van dat ze alles op de grond gooit, zelfs cherrytomaatjes l;ust ze niet meer sinds dit weekend, wie heeft tips!!!?????

groeten van
    A

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Is misschien niet heel pedagogisch maar ik ben fan van afleiden. Prima dat je het haar eerst zelf laat doen maar als ze er mee gaat gooien pak ik het hier af en leg het op een bord. Ik probeer ze dan af te leiden met speelgoed, bijv een kartonnenboekje lees ik dan voor en ondertussen voer ik de laatste dingen naar binnen. Of de zoutpot of een pollepel enz enz.

Deel Deze Pagina