Eetschema baby 8 maanden loop ik achter?

Discussie in 'Voeding' gestart door Tugba88, 26 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tugba88

Tugba88 Lid

18 sep 2014
    24
    0
    0
    Hoi allemaal!!

Ik heb een zoontje van 8 maanden. Hij krijgt nog volledig borstvoeding. Ik weet nou niet of ik het goed doe met eten en drinken kunnen jullie mij helpen??

Hij wordt rond 6/7 uur wakker en krijgt de borst. Om de 3 uur wilt hij nog borstvoeding!

Pap vind hij als ontbijt niks en wilt gewoon de borst.

Ik geef hem wanneer ik ontbijt stukjes brood/soepstengel maar eet niet heel veel hiervan. Het is meer om erbij te zitten. In de middag fruit en in de avond groente (wortels/broccoli/courgette/aardappeltjes/spinazie met pasta/sperziebonen/snijbonen).

Hij drinkt dus nog 5/6 keer borstvoeding. Moet ik hiermee afbouwen? Stel als ik hem als ontbijt stukjes brood geef moet ik dan geen melk geven aan hem ? Of wel gewoon doorgaan met de borst? Wat kan ik nog meer als tussendoortjes geven of als ontbijt?

Ik heb namelijk het gevoel alsof ik achterloop met vaste voeding?

Groetjes, Tugba

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Je hebt deze vragen toch net ook al in een ander forumdeel gesteld?

3. Tugba88

Tugba88 Lid

18 sep 2014
    24
    0
    0
    Dat heb je goed gezien. Ik had het onder een verkeerde forumdeel geplaatst. ;) Ik begrijp niet waarom je zo een reactie hieronder moet zetten maar goed ;):p

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Omdat het plaatsen van dubbele topics nogal irritant is. ;) Dan kun je beter je originele bericht (waar ook al reacties instonden, naar ik meen) laten verplaatsen door beheer.

5. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Is een prima schema.

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik heb in je andere topic al gereageerd.

7. Tugba88

Tugba88 Lid

18 sep 2014
    24
    0
    0
    Dan klik je er toch gewoon niet op? Je hoeft het niet voor de tweede keer te lezen.. Mocht ik hem onder een andere topic willen plaatsen doe ik dat alsnog.. Voor iemand die niet actief is, is het dood normaal dat je het de eerste paar keer verkeerd doet of niet weet hoe iets precies werkt.. Of doe jij soms altijd alles in een keer goed?

Gelukkig zijn er andere mensen die er wel serieus op kunnen reageren dan mensen die niks te doen hebben en zitten te kijken wie wat hoe vaak plaatst.. Maar ga er verder niet op in ook al als je verder reageert en laat ze ook allebei lekker staan :p..

8. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Volgens mij doe je het goed hoor, tot een jaar is bv de beste voeding,dus je hebt voldoende tijd om verder te 'oefenen'

Deel Deze Pagina