Ik ben nog niet begonnen met bijvoeden, maar wellicht gaat dat binnenkort wel gebeuren. Wel heb ik nog wat vragen, vandaar dit onderwerp. Ben benieuwd naar de reacties. Als jullie een hapje aan je baby geven, waar plaatsen jullie de baby dan. Kinderstoel lijkt me nog geen optie. Mijn zoontje is pas 4 maanden en zit nog niet heel stabiel om bijvoorbeeld een kwartier rechtop te zitten. Als ze wat groter zijn natuurlijk wel,maar tot die tijd lijkt de wipstoel mij een goed alternatief. Op je arm lijkt me niet praktisch. Ander vraagje. Als je begint met groentehapje uit een potje, doe je dan een klein beetje de eerste keer opwarmen, zodat je de rest de volgende dag kan geven. Mag je een groentehapje tussentijds ook nog een keer warmen of is dat uit den boze?
esmee zette ik of in de wipstoel of in de kinderstoel. ik heb een kinderstoel die je kan kantelen dus daar zat ze niet recht op in ,maar lag half.
Wij hadden F wel in de kinderstoel maar die kunnen we kantelen. Anders is de wipstoel een goede optie. Ik zou de eerste keer een half potje opwarmen en de andere helft de volgende dag gebruiken. Succes.
wij hebben in het begin ook de wipstoel gebruikt en idd een beetje uit het potje halen en opwarmen en de rest van het potje in de koelkast en dat kun je dan de volgende dag opwarmen
Ik zette hem meestal op schoot, ondersteunend met de linkerarm (in het begin nog gewoon half liggend). In mijn linkerhand hield ik dan het bakje/potje vast, zodat ik mijn rechterhand vrij had om te lepelen Tussentijds bijwarmen van het hapje als het wat is afgekoeld is totaal niet erg.
Inderdaad, maar niet weer in de koelkast tot de volgende dag! Dus halve pot uitlepelen is de beste manier! Wij gebruikten de wipstoel, dan heb je je handen vrij!
Hier ook in de wip stoel hoor.... en dan heb je zelf je handen vrij... vind dat toch het fijnste.. eerst deed ik het ook op schoot maar nee dat was het voor ons toch niet... En ik haal ook elke keer er iets uit en de rest zet ik terug...
ik doe dice altijd in de wipstoel omdat hij altijd mijn hand vast pakt dan heb ik toch nog een hand vrij en ik doe eerst een half potje in een kommetje dan 10 sec in de magnetron en de rest van het potje in de koelkast maar dice eet al hele potjes