Brood voor eerste verjaardag

Discussie in 'Voeding' gestart door Livia75, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempie81

2 jul 2014
    36
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    provincie utreg
    ha die mira75,
    Inderdaad een beetje raar... Ik werk zelf al meer dan 12 jaar in de kinderopvang en de meeste kinderen beginnen zo rond de 6 maanden met een broodkorst gewoon lekker sabbelen erop en geleidelijk aan ook stukjes brood... Als de kleine er slecht op reageert of als er bekend is dat ze niet tegen tarwe of dergelijke kunnen bijvoorbeeld als een van de ouders er allergisch voor is dan zou ik idd even wachten op wat de kinderarts adviseert en anders idd om een onderbouwing vragen en wat je eventueel wel kan of mag geven ter eventuele vervanging van brood..
    Succes!

groetjes bloempie81

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Een ei kun je toch niet op leven, met name als je ouder wordt?? Mijn hunkerbunker zou flauwvallen ;)

3. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ten eerste wil ik het maar blijven eten. Na een half uur word ik echt intens moe en kruip ik het liefst met mn dochter mee in bed. Verder heb ik dan na 2 uur ook weer honger en ik krijg een opgezwollen buik ervan... Als ik geen brood eet maar bijv een gebakken ei met groenten dan kan ik gier heel de middag op teren en ik heb geen dip in mn energie.

4. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Waarom niet? Heb je het al eens geprobeerd dan? ;)

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Nee maar een ei (of twee) lijkt me toch wel veel minder vullen dan twee sneden brood!

6. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Het goed om voeden, niet om vullen ;) een kindje wat bv drinkt heeft waarschijnlijk ook minder cc nodig dan een kindje dat fv drinkt omdat in bv meer voedingsstoffen zitten!

Deel Deze Pagina