wie geeft er nog meer brood in de ochtend in plaats van pap? omdat ik er geen gewone fles in krijg en pap wil hij niet meer, ben ik begonnen met ook 's morgens een boterham met een flesje. hoeveel melk drinken jullie ukkies nog op deze leeftijd?
Ik geef nog geen broodje 'sochtends, maar een fles pap die er gelukkig nog steeds goed in gaat. Deyna krijgt ng 2 flessen opvolgmelk, 'sochtends en 's avonds. (2x 240)
Hier geef ik bij het wakker worden eerst een fles melk en daarna, ongeveer een half uurtje later een boterhammetje. Pap ging er hier ook niet in en ze had toch behoefte aan meer... Ze drinkt eigenlijk best weinig melk : 180cc 7:00 120-150 cc 12:00 180cc 19:00 Eigenlijk te weinig dus, en ook tussendoor drink erg weinig qua thee of sap... Maar dat is weer een ander probleem
Ik gaf tot vandaag nog geen pap of brood in de ochtend, maar ga dit morgenvroeg voor de eerste keer doen... Dan wordt het: 07:00 180 cc papfles 14:00 150 cc melk 19:00 210 cc melk Misschien dat het over een tijdje een boterham wordt ipv de melkfles, maar dat zien we dan wel weer... En Anieteke, 3 flessen is met 7 mnd toch prima? Ik heb begrepen minimaal 500 cc per dag en daar komen wij op deze manier prima aan... Mijn dochtertje drinkt ook nog maar een paar slokjes water, hier zijn we nog mee aan 't oefenen...
Klopt Wen, maar de waardes die ik hier opschrijf zijn haar maxima's soms laat ze meer staan en haal ik de 500cc per dag nauwelijks...ik heb dagen dat ze 150 + 100 + 150 drinkt.... Maar goed, laten we bij het onderwerp blijven
Sinds gisteren geef ik Jesse 's ochtends iets minder melk en een derde sneetje brood. Best kans dat we binnenkort helemaal overschakelen naar 's ochtends brood. Wij hebben niet zulke papkindertjes (niet negatief bedoeld hoor) maar bij ons zijn ze altijd al vroeg gek geweest op brood.
Esmee krijgt al van af dat ze 7 1/2 maand was brood smorgens, omdat ze pap totaal niet lekker en in overleg met het cb aan brood begonnen.
sophie krijgt hier pap gemaakt van gewone melk met bambix, tussen de middag opvolgmelk met soms een broodje (is niet favoriet bij haar) en 's avonds warm eten en voor het slapen gaan nog opvolgmelk.