fruit of groentehap?

Discussie in 'Voeding' gestart door girly, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    wanneer is het verstandig om met een hapje te beginnen?
    Hij krijgt sinds een week 4 flessen (210+7) denk elke keer dat ie dan te weinig krijgt!

Edit moderator: verplaatst naar Voeding. Graag opletten waar je iets plaatst.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Met 6 maanden is het t verstandigst, maar er zijn mensen die eerder beginnen met n groente-of fruithap. Als je denkt dat ie tekort krijgt, zou ik terug gaan naar 5x180cc. Waarom denk je dat ie te weinig krijgt dan?

3. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    hij is heel tevreden met 4 flessen, slaapt ook goed maar lijkt me zelf zo weinig 4 flessen. maar ze geven het zeker zelf wel aan?

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Sluit me aan bij Patroeschka, er is nog geen noodzaak om op deze leeftijd te gaan bijvoeden (tenzij geadviseerd door arts).

Verder zijn de meningen nogal verdeeld over het starten met groente of fruit. De een zegt te beginnen met groenten omdat dit milder is en kleintjes daardoor niet zo snel wennen aan het zoete van fruit..maar goed da's ieder voor zich.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Idd, als t goed gaat, waarom veranderen? Ik zou gewoon zo doorgaan hoor.

6. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    oke! thanks dan weet ik iig dat hij niks extra's nodig heeft!

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wij zijn begonnen met 5 maanden. Maar dan puur voor de leuk en wennen, gewoon een paar hapjes. Je flessen zullen er niet onder lijden. Het vervangt nog niets. Op zich is na 6 maanden het beste.

Deel Deze Pagina