Ik wil tussen de middag brood gaan geven. Wat doen jullie op brood en doe je er nog een flesje bij? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
ik mocht een hele boterham geven met boter, smeerkaas en smeerworst en dan een flesje van 120+4, later 90+3. bij ons ging het gelijk goed. ik zou dus proberen of je kindje het lust, zijn het nou maar een paar stukjes, dan zou ik nog wel een volle fles geven en dan hoe meer brood hij eet, de fles minderen.
Hier in huis in chocopasta een knaller van een hit. En dan een half flesje er bij. En op brood kun je het volgende doen. (beken heb het hier ook eens gevraagd) chocopasta appelstroop (lekker veel ijzer) Jam ( neem zelf die met wat minder suiker) smeerkaas. En in het wiekend krijgt hij tussen de middag een plak extra lekker brood. Een plak suikerbrood of een plak van een stol. Je kunt ook eens een mini krentebol geven met wat boter(zou ik wel pas doen als je babe een tijdje al brood eet trouwens) Maar vergeet geen fototoestel klaar te leggen he? Ze kunnen zulke lekkere bekkies trekken als ze iets voor het eerst krijgen. Sucses, groetjes Janna
Wij hebben ook de lunchfles langzaam vervangen door brood en dat ging heel goed. Brood is hier redelijk favoriet. Wel zijn we wat voorzichtiger geweest met beleg en niet gelijk heel zoete dingen gaan geven. Eerst hebben we gewoon brood met een klein beetje boter gegeven daarna hebben we smeerworst, smeerkaas, appelstroop en jam gegeven. Inmiddels zijn we door gegaan met (een heel klein beetje) pindakaas of chocoladepasta. We zijn met 6 maanden begonnen met brood geven.