plastic vorkje?

Discussie in 'Voeding' gestart door hanna76, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Is het plastic bestek van Difrax wat of niet? En dan bedoel ik vooral dat vorkje. Kun je daar wel brood mee prikken, of wil dat helemaal niet goed?
    Dus is het een succes of is plastic (oefen)bestek helemaal niet nodig?

Groetjes,
    Hanna

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dit vroeg ik mij ook af!
    Ik gebruik nu een gebaks vorkje (minder breed) maar is wel scherp. Op zich gaat t zo ook goed. Mn zoontje hapt het brood af door zn lippen dicht te doen en prikt zich dus niet. Maar ik blijf het wel een beetje eng vinden..

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, idd. Want mijn zoontje (8 maanden) 'grijpt' nu zelf naar de vork als het em niet snel genoeg gaat. Dus vandaar dat ik het nu ook een beetje eng ga vinden, als ik het met een gewoon taartvorkje doe.

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb een plastic vorkje van Nuby, nou daar kan je echt niets mee :D. Ik gebruik dus ook een gebaksvorkje. Ik heb ook een kinderbesteksetje, maar dat vorkje is net zo scherm als een gebaksvorkje.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    ja, ik herken wel het gevaar van het grijpen. mijn zoontje wil dat ook nog weleens doen en prikt dan zelf half nast zn mondje met dat scherpe ding. Zn coordinatie is nog niet zo vloeiend, haha!

6. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Ook hier een gebaksvorkje, de vork van het kinderbestek vind ik nog wat groot (maar heeft wel minder scherpe punten)

Deel Deze Pagina