koemelkallergie?

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by Latifatje, Feb 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hoi

ik was aan het surfen en eigenlijk terecht gekomen op een site met symptonen van koemelkallergie.mijn broer zijn dochtertje heeft dit ook
    ik had al eens aan de kiderarts gevraagd wat de symptonen waren en hij zei gewoon diarree dus ik was gerust want sukaina had dat niet
    nu lees ik helemaal iets anders op die site namelijk symptonen die allemaal overeen komen met sukaina namelijk

ze heeft al van de geboorte eflux en niets hielp ertegen
    ze kan heel moeilijk stoelgang maken sinds ze koemelk krijgt
    veel krampen waardoor ze snachts veel wakker is en winderig is
    ze heeft last van luchtwegen precies of ze is verkouden al maanden
    en ze wil ook meestal niet haar flesje op eten
    ze heeft een keer karnemelk gehad maar heeft de dag erna alles over gegeven echt zuur en had heel die nacht last van boeren en krampen

kan het dan toch koemelk allergie zijn want de laatste tijd heeft ze erg last nu ze ook yogurt enzo eet ?

hoop dat je kan helpen want pff wordt er moedeloos van

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo,

Er bestaat zeker wel een kans dat je kindje toch een koemelkallergie heeft. Je kunt het beste je huisarts of kinderarts vragen of het mogelijk is dat zij een speciale voeding voorschrijven voor kindjes met koemelkallergie. Het is belangrijk om die voeding 4 weken re gebruiken om te kunnen zien of je kindje goed reageert.

Groeten eveline

Share This Page