Van het CB hier mag je vanaf 7 maanden met brood beginnen. Rick krijgt nu echter al een boterhammetje om 12.00 uur, welke hij ook helemaal opeet. Daarbij krijgt hij een fles van 120/4... 's Ochtends begint hij met een fles 180/5, ergens op de ochtend (afhankelijk van hoe laat hij wakker is) een fruithap, dan zijn boterham om +/- 12 uur, 's middags een liga/rijstwafeltje en wat sap, om +/- 17.30 uur warme maaltijd + toetjes en om 20.00 uur een fles 180/5 met nutrix. Hij eet nu sinds een kleine 3 weken brood, ben begonnen met een paar stukjes en daarnaast dan gewoon een normale fles (180/5). Naarmate hij meer brood ging eten, kreeg hij dus wel minder in zijn fles. Tot een paar dagen geleden kreeg hij om 16.00 uur ook nog een fles (180/5), maar ineens heeft hij hier geen behoefte meer aan. We komen nu dus uit op ongeveer 2,5 fles, wat sap ernaast, fruit en warme maaltijd en een tussendoortje. Als je eens wist hoeveel moeite ik heb gehad om Rick van 5 naar 4 flessen te krijgen.......en nu zit hij zomaar ineens op 2,5..... Ach je hoort mij niet klagen, het gaat nu hartstikke goed Gewoon je kindje lekker een korstje brood geven en kijken hoe hij daar op reageert. Komt vanzelf allemaal goed!
Ja yanouck krijgt in de middag al ruim 2 maanden brood. Maar wanneer mogen ze in de ochtend beginnen met brood?
Oh, ik vond de vraag gezien de leeftijd ook al een beetje vreemd, hihi (mutserige ik!) Hmmmm, nou je het zegt.....´k heb eigenlijk geen idee. Ik moet donderdag naar het groepsburo van het CB (over brood, tuitbekers, etc) dan zal ik eens opletten wat ze er over zeggen (of het even vragen).
Ja moet morgen ook zelf naar het cb toe. Dus zal anders daar wel even na vragen. Maar ja ze zijn daar soms zo voorzichtig met alles.