welk slaapje ging er het eerste af?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kissie, May 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Esmee ging altijd na elke voeding nog even slapen. Ik merk de laatste tijd dat ze na de eerste fles steeds korter slaapt, na de tweede fles slaapt ze van 12 tot 16 uur, en na de fles van 16 uur slaapt ze kort of soms helemaal niet meer. Ik denk dat ze gauw op het ritme komt dat ze alleen na de fles van 12 uur nog naar bed wil. Dit is straks wel handig voor de fruit en groentehapjes. Welk slaapje ging er bij jullie het eerste af en hoe ging dit?

2. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Eigenlijk na een tijdje (wanneer ?weet ik niet meer)
    was Steven steeds meer wakker overdag, en dus ging hij en nu nog steeds vanaf die tijd van 12.00-15.00 naar bedje.

3. Niet meer actief

Hoeveel maanden hij was weet ik ook niet exact meer..maar op een gegeven moment merktte ik aan hem dat hij 's morgens veel langer wakker was en niet wilde slapen..toen ging hij slapen van 12 tot 2 a 3..
    Dat ritme hebben we hier nu nog steeds..

4. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    Yeline slaapt nog steeds 2x op een dag.

Om 09:30 uur wordt ze 's ochtends wakker en gaat dan van 11:30 tot 12:30 uur op bed en van 15:00 tot 17:00 uur. Soms als ze 's ochtends nog later wakker wordt dan slaat ze haar ochtend slaaptje over en slaapt ze dan van 14:00 tot 17:00 uur.

Share This Page