Jelle is niet helemaal lekker. Ik kan er de vinger niet opleggen maar hij wil gewoon niet eten. Zijn buikje rommelt ook wat, maar hij heeft geen diarree. Donderdag avond spuugde hij al zijn eten weer uit, en sindsdien gaat het op en af. 's Morgens wil hij meestal wel eten, maar hoe verder de dag vorderd hoe minder hij wil. Ik heb al een paar dagen de tussendoortjes geschrapt (fruit en liga) omdat ik denk dat hij nu meer heeft aan melk, ook ivm vocht. Op deze manier drinkt hij in elk geval nog het meeste van zijn fles op. Bijv het schema van gisteren: 8.00 180/6 waarvan 120 op. 9.00 weer naar bed tot 11.00 12.00 boterham, 2 stukjes op, die er allebei weer uit kwamen. 12.30 toch maar een fles van 180/6 gegeven, 150 hiervan op. 13.15 naar bed tot 15.30 15.30 halve liga met thee (je moet wat op een gegeven moment..) waarvan hij maar de helft op heeft, en van de thee 50cc denk ik. 17.00 Potje warm eten, mond stijf dicht, niks gegeten 19.15 180/6 5 slokken gedronken daarna mond weer stijf dicht. 19.30 als een blok in slaap gevallen 24.00 Toch maar even wakker gemaakt voor een flesje omdat hij 's middags zo weinig had gehad, maar 80cc gedronken. De rest van de nacht goed geslapen. Vanmorgen leek het iets beter te gaan, om 8.00 210/7 tot op de bodem leeg. Om 10.30 fruit 100 gr, ook op. Om 12.30 flesje 180/6 ongeveer 80cc op. En nu ligt hij weer te slapen... Vanmorgen heeft hij na de fles nog tot 9.30 geslapen, en om 10.30 nog een uurtje. Inmiddels ligt hij nu ook alweer een uur op bed... Ik vrees voor de middag eigenlijk... Dit gaat al 5 dagen zo... De ochtende eet hij redelijk/goed, maar de middagen zijn een drama. Ik heb niks vreemds aan zijn schema veranderd en er zijn geen dingen bijgekomen die hij voor dit alles niet kreeg. Het enige wat anders is, is dat hij weer 2 tandjes krijgt, maar daar gaat hij toch niet van spugen? Kortom... Help! Wat nu?
misschien dat hij toch niet echt lekker is van de tandjes die doorkomen. Het is idd belangrijk dat hij zijn vocht binnen krijgt. Hoe is het nu met hem? gaat het alweer beter?
Er zitten nog wel 2 tandjes aan te komen, en misschien nog wel meer. Ik mag alleen niet in zijn mond kijken.. Eigenwijs ding.. Gisteren heeft hij voor het eerst weer de hele dag goed gegeten, en vandaag is het ook goed gegaan, dus ik denk toch dat het een virusje of iets geweest is.. Bedankt voor het meedenken in elk geval!