Ik persoonlijk zie dat ook zo in het buitenland, maar niet elk kind ziet dat zo. En dat heeft weinig met opvoeding te maken. Als ouder heb je echt geen zin in 2 of 3 weken gezeik bij elke maaltijd.
Precies dit! Vorig jaar twee weken Frankrijk. De groten en man laaiend enthousiast. Iedere dag lekker stokbrood met sla en heel de riedel. Die aten elke dag broodje gezond. Maar de jongste is gewoon een lastige eter. Die heeft twee weken op brioche geleefd. En na twee weken was ikzelf ook maar wat blij met mijn gewone volkoren Hollandse boterham.
Zo inderdaad. Mijn kinderen willen gewoon hun boterham met pindakaas in de ochtend . En wij aten vandaag in Frankrijk gewoon aardappels/groente/vlees met appelmoes van thuis. Want dat eten ze ten minste.
hier ook 2 verschillende, de jongste wordt helemaal happy van al het nieuwe lekkers dat hij ergens kan proeven, bij de oudste zijn we blij dat ze uberhaupt iets vreet, dus ik sleep de lidl kaas overal mee naar toe
Wij gaan voor broodjes vaak naar de Lidl in Frankrijk. Daar staat ook een brood snijmachine. En kun je zo’n bol bruin of wit gewoon laten snijden. Ook kopen wij vaak een brioche of lekker een chiabatta brood. Vorige week had ik daar in de supermarkt een pot volle aardbeien kwark gekocht. Viel hier ook erg in de smaak als ontbijt.
Die pain complet is hier heel goed bevallen! Erg bedankt! Maar zit wel verschil in per bakker. Bij onze 1e camping was hij heerlijk zacht bij de 2e camping iets vaster maar ook nog wel lekker