Slijmbeursontsteking

Discussie in 'De lounge' gestart door Chebu, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus dan maar even hier.
    Ik ben ongeveer 10 weken geleden bevallen. Sinds de bevalling heb ik nogal last van vreemde 'spierpijnen'. Soms een paar weken niet. Het begint altijd met een beetje pijn in de heupen of in de schouder, de tweede en derde dag kan ik dan haast niks, en na 4 dagen is de pijn helemaal weg. Om vervolgens na een paar weken/dagen weer terug te komen.
    Volgens de HA moest ik maar rustig aan doen (voor zover dat gaat met een baby. Je wilt hem toch tillen en er mee naar buiten gaan) want zij dacht overbelasting.
    Nu las ik vandaag op internet over een slijmbeursontsteking en de klachten komen griezelig overeen. Ik ga zeker nog even naar de HA, maar zijn er mensen die ervaring met een slijmbeursontsteking hebben?
    Ik kan geeneens afwassen en ik strompel van meubel naar meubel...

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Als doktersassistente van beroep (nu niet ) weet ik dat een slijmbeursonsteking heel erg zeer kan doen en voornamelijk met stevige pijnstillers behandeld worden...

Heb grote stoere kerels binnen zien komen schuifelen omdat het zo verrekte zeer deed

succes

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb na een snowboard-ongelukje een een slijmbeursontsteking in mijn schouder gekregen.
    En ik zal je vertellen,dat is echt niet lekker hoor!
    Ik kon helemaal niks meer.
    Ik kon mijn arm simpelweg niet meer bewegen zonder door de grond te gaan van de pijn.
    Rust,pijnstillers,niks werkte.
    Toen moest er een spuit in maar dat verhaal zal ik je besparen...
    Probeer het met rust weg te krijgen,dat bespaart je een hoop ellende.

Deel Deze Pagina