Helemaal klaar met deze dag!! - Een heeel kort nachtje omdat Mali zich om 2 uur vannacht helemaal had aangekleed en besloot niet meer te gaan slapen, Gaaap.. - Toen vervolgens na een uur geslapen te hebben erachter komen dat je 20 minuten te laat wakker wordt. - Toen ging mn fiets kapot waardoor ik nog meer vertraging had - Toen gooide Liam belangrijke documenten in mijn emmer schoonmaaksop - Toen ben ik 20 euro verloren! - Eenmaal thuisgekomen van boodschappen doen waar Liam besloot niet mee te lopen, kom ik erachter dat Mali haar eigen vriendenboekje in de Albert Heijn heeft laten liggen. - En als klapper op de vuurpijl heeft liam even ongezien een heerlijke krastekening gemaakt in een vriendenboekje van Mali's klasgenootje! Wraaaaa
En dat terwijl vrijdag de 13e en blauwe maandag al voorbij zijn Wel balen zeg. Morgen weer een dag Sterkte
Klinkt als een gemiddelde dag voor mij.. Heb doorgaans elke dag zo vaak pech. Je kunt er maar beter om lachen, huilen helpt ook niet..
Da's wel veel pech voor 1 dag Dat soort dingen gebeuren hier ook wel: was een paar keer net te laat met het opruimen van het plasje in het potje van de middelste, vervolgens keerde de jongste het om (gaat me niet nog een keer gebeuren!).