Hmm dat is een goede vraag. Bij de V&D is in ieder geval een deel van de marsepein al bewerkt (heeft al een kleurtje en vormpje). Maar hoe dat precies zit bij de jamin etc weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat als je je eigen marsepein op smaak wil brengen met het een of ander en een eigen kleur mee wil geven dat je het misschien het beste zelf kunt maken. Maar je kunt ook eventjes bellen of langsgaan bij de winkels.
Normaal is marsepein natuurlijk volop te koop in de tijd voor en rondom Sinterklaas. Ik denk dat je het gewoon kunt kopen in de supermarkt hoor, bij de bakspullen stel ik me zo voor. Maar ik denk wel in een supermarkt met een groot assortiment aan produkten.
Ik haal het altijd uit duitsland, daar hebben ze ontzettend veel leuke dingen om taarten te bakken... op www.deleukstetaartenshop.nl kun je het ook bestellen
Als je het wilt gebruiken voor het bekleden van taarten is de marsepein van de jamin/vd niet echt geschikt. Bestel het zelf ook altijd via www.deleukstetaarten.nl
Hoi ik ben bakker en bij ons in de bakkerij hebben we altijd marcepein, ik denk dat eigenlijk iedere goede bakker het in huis heeft.... Bij ons is het altijd wit, je kunt het kleuren met levensmiddelen kleurstof die wij ook gewoon in de bakkerij hebben. Ik denk dus dat andere bakkers het ook hebben.... Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. (die site die hier boven wordt genoemt hebben ook veel leuke dingen)
ik koop meestal bij taartendecoratie. die hebben een winkel in ridderkerk, maar je kan ook online bestellen