Baby 4,5 maand drinkt ineens heel slecht!

Discussion in 'Voeding' started by Missjoy, May 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missjoy

Missjoy Lid

Sep 10, 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mijn zoontje is 4,5 maand oud en drinkt sinds deze week slecht. Hij is afgelopen zondag bij de HAP geweest omdat hij de hele dag al de hele voeding eruit spuugde(projectiel). Ook had hij koorts dus het was w.s. Een griep. Die maandag heeft hij redelijk goed gedronken en 1x gespuugd. Sinds dinsdagavond spuugde hij ineens weer met bogen! En dronk zijn fles maar voor de helft....dit is nu nog zo! Hij drinkt vaak maar 80-100 cc en dit zo 4x per dag.....de avondvoeding drinkt hij maar 50-60cc dus totaal 5x voeding.
    Hij begint met zijn fles altijd heel relaxt en rustig te drinken en dan ineens word hij onrustig, krijgt buikkrampen en gaat dan gillen/krijsen!! Het lijkt wel of hij te vol zit ofzo!! Maaar dit is echt zo ineens hij drinkt normaal 4x 800cc en 1x 100cc.
    Hij is bekend met verborgen reflux en heeft hier medicatie voor, ook heeft hij KMA en heeft voeding op recept.

Is dit nog een uitwerking van de griep......of is dit een sprong...wie herkend dit verhaal en heeft ervaringen ermee?

Hij oogt verder niet ziek en heeft geen koorts meer, hij ligt regelmatig te spelen en te brabbelen maar is wel sneller moe en slaapt meer!

Liefs een bezorgde moeder

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Als ik jou was zou ik gewoon even je huisarts bellen! Beter 1 keer teveel dan te weinig!

3. Missjoy

Missjoy Lid

Sep 10, 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag toch even langs de huisarts geweest en hij is gewoon nog wat grieperig.....verder alles in orde...en sinds vandaag gelukkig nog niet gespuugd....wel laat hij nog voeding staan.

Share This Page