Hoe bieden jullie aardappels aan ? ik kook ze en geef ze in partjes, maar ze zijn dan naar mijn idee behoorlijk droog! Ivan vind ze ook niet heel erg lekker. Voor de rest lust hij alles Hij eet het wel, maar met veel gekokhals en tegenzin
Welke aardappels heb je? Kleinere vastkokende aardappels blijven meestal lekker mals/sappig na het koken. Die joekels van aardappels zijn vaak een stuk droger.
Ik bedoel dan niet glad prakken. Maar gewoon zoals wij ook de aardappels eten. Ik ten minste prak het altijd hihi. Emma lustte gewone aardappels ook niet zo graag krieltjes of gebakken partjes schijfjes daarentegen gingen Prima
Inderdaad vastkokende aardappelen gebruiken. Normaal hebben wij kruimige, maar dat is inderdaad best droog. Tegenwoordig eet ze die wel gewoon, maar tot voor kort was het te droog. Verder snijd ik de aardappels in vier (meestal wat langere) parten/repen.
We gebruiken als vastkokende aardappels. Zou hij gebakken aardappels mogen? Hmm het prakken kan ik proberen, ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk in zijn maagje beland haha. Alvast bedankt dames!
Ik bied alleen gekookte aardappels aan in partjes. Soms trekt ze een gezicht of kokhalst ze iets. Ze eet ze wel. Ik ga er dan toch maar iets appelmoes bij aanbieden.
Ik gebruikte vaak krielaardappeltjes, die werden niet droog. Soms deed ik ze met wat gemengde groenten in de wok.
Gebakken aardappeltjes vind hij wel lekker! gekookt moet hij gewoon niks van weten.. lastig We bieden het hem gewoon elke avond aan en hopelijk gaat hij het binnenkort ook gewoon eten.