Broodbeleg: leverworst, leverkaas, berliner etc

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door aardbei1707, 7 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Hier ook alles met afwisseling. S morgen zoet, smiddags hartig. Dat ze dan een week lang leverworst eten, tja, daarna weer 3 weken niet. Niks is goed waar je teveel van eet dus we wisselen gewoon af

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

hier ook nooit leverworst omdat ik geen orgaanvlees eet. Wel de vegetarische variant van de AH en ook de tuinkruidenvariant. Heel gezond is het niet ivm vit A. Ik meen dat je het 2x pw mag eten.
    Overigens heb ik het wel in huis voor de hond, om op een boterham te smeren met haar medicijnen ertussen. Die vind het heerlijk!

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl kreeg het vroeger wel eens bij de lunch op de peuterschool. (Wij kopen het zelf nooit, dus duurde even voor ik begreep wat ze vertelde over haar beleg op school. Ik lust het zelf niet) Maar ze vraagt zelf eigenlijk alleen om salami qua vleesbeleg. Hier ook afwisselen: half zoet, half hartig.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ooo ja echt he, dat HOORT op een witte boterham die vers van de bakker komt

Anouk2005 vindt dit leuk.
  5. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Hier ben ik blij met alles wat zoonlief op zijn boterham wil. Een tijdje was dat smeerworst, niet erg gezond, maar dan at hij tenminste zijn brood.
    Daarna kwam een periode met vlokken of hagelslag. Heel veel dingen vind hij niet lekker, zoals jam en appelstroop, pindakaas.
    Het lekkerst vind hij een boterham zo uit de vriezer. Bevroren en zonder iets erop. Vond ik ook heerlijk als klein meisje!
    Naar school neemt hij nu 1 droog bolletje zonder beleg mee.

Deel Deze Pagina