hoi wi kan me tips geven zodat het poetsen leuk word? het is nu elke keer een strijd om de tandjes te poetsen. ze vind het echt niet leuk en word erg boos. wie o wie kan me helpen liefs
ik heb eigenlijk ook geen tips hier vind ze het wel leuk! ik poets altijd eerst onder en dan boven en dan mag ze zelf poetsen, op haar manier dan haha, maar ze heeft het eigenlijk vanaf tandje 1 leuk gevonden!
Ons dochter vind het ook niet altijd leuk, maar het moet toch gebeuren. Helaas heb ik ook geen tips, dus ik lees mee. En hoe lang moet je eigenlijk poetsen bij 2 tandjes?
Ik geef Sam de tandenborstel met tandpasta, en dan mag ze zelf een beetje poetsen. En dan pak ik de borstel en ga ik even poetsen, dan zij weer, en dan ik weer. Het helpt ook als ik een tandenborstel pak en mijn tanden ga poetsen, dan is ze zo druk met kijken dat ze vergeet dat ik haar tandjes poets
Ik heb hier een liedje bedacht over poetsen op de wijs van vader jacob. Als ik dat zing dan gaat mijn zoontje altijd met wijdopen mond lachen en haal ik snel de borstel erdoorheen
Hier was het eerst ook een drama en deed Jacob het vooral zelf, dan vond ie het wel leuk. Maar lijkt wel of ie het eindelijk geaccepteerd heeft. Hij doet al netjes zijn mond open als ik er aan kom met de tandenborstel. Gewoon volhouden!
Hier was laatst nog een topic over. Iemand gaf als tip een liedje zingen. tandjes poetsen tandjes poetsen heen en weer heen en weer... Nou goed je moet maar even zoeken. Ik vond dat een goeie tip (al vind Jaime het nu weer niet erg om haar tanden te poetsen) groetjes Sensee
Stijn laat ik altijd eerst zelf poetsen en dan poets hij ernie en bert (op zijn behangrand) en daarna zeg ik nu gaat mama poetsen en meestal mag het maar het gebeurd ook vaak dat hij een periode heeft dat ik het niet mag en dan kietel ik hem onder zijn oksels en dan gaat hij lachen en doet wijd zijn mond open en dan poets ik snel
maar nou ik haha hoelang poetsen jullie de kleintjes? let je daar niet zo op of ga je gewoon met de borstel er doorheen zeg maar ik doe dit laatste eigenlijk want om er nu al zo op te letten?
steeds een beetje langer, zodat we straks geen problemen krijgen als er echt goed gepoetst moet worden.
Thomas vindt de electrische bosrtel helemaal super! Zeker als er weer een tandje bij komt, geeft meteen een goeie massage van het tandvlees Verder maken we er en leuk spelletje van. Hij vindt het ook geweldig om mama's tanden te poetsen!