Broodbeleg voor 8-9 maanden.

Discussie in 'Voeding' gestart door jewe, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat leuk dat hij het zo lekker vond.

Maar is dat niet zowat pure suiker? (vraag ik me echt af hoor, wat het nu precies is)

2. adi

adi Niet meer actief

Je geeft neem ik aan ook stukjes brood? Een dun plakje kipfilet glijdt zo weg hoor. Als je gewoon een klein stukje kipfilet aanbiedt op dat stukje brood zal het prima gaan.

Waarom denk je dat je kleine niet goed kauwt? Mijn dochter kreeg haar eerste tand net voor haar eerste verjaardag. Maar ze kon met haar kaken heel wat eten en kauwen.
    Nu met 17 maanden heeft ze nog steeds maar 3,5 tand, maar eet alles wat los en vast zit.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Jep, pure suiker met geur-, kleur- en smaakstoffen, mjammie!;)

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wat zul jij je elke dag een goede moeder voelen terwijl je door de voedingstopics gaat.....
    Bravo voor jou...

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Aardig. Ze antwoord toch op mijn vraag?!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou de 'mjammie' erachter was geen onderdeel van het antwoord volgens mij ;).

7. zogelukkig

Ik geef antwoord op Duchess, die kan dat hebben.;)

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

babebabe: leeft jelmar nog na zijn suikershot met geur kleur en smaakstoffen??? hier is er niets veranderd door dat ene broodje met vruchtenhagel ze is net zo vrolijk als gisteren ;)

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

geen groene haren, planten uit haar oortjes, en paarse voetjes gekregen?;)

10. nonnie26

LOL!! :D alles zit er nog op en aan zonder rare dingen iig ;)

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ging over mijn broodje inderdaad, en beweer niet dat er geen lichte sneer in zat!

Maarre die paarse stippen zijn dus niet normaal??!! :p;)

12. nonnie26

oh nee maar zo bedoelde ik hem ook niet, ik heb gisteren toch ook een broodje vruchtenhagel gegeven hoor, maar trek me er niets van aan als ik overal op ga letten dan mag ik haar volgens mij niets geven van wat ik nu doe want in pyamapapje zit suiker en in haar kant en klare vruchtenhapje zit suiker etc....

en nee hier geen paarse stippen van de vruchtenhagel bij jou wel dan hahahahahaha...

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Met oranje randjes erom :D haha,

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha! Gelukkig hebben jullie kindjes de vruchtenhagel ook overleefd. De mijne vind het ook heerlijk!
    Vanmiddag ook maar kipfilet gehaald dus ben benieuwd of die daar ook zo enthousiast van wordt.

Boterhamworst mogen ze dat ook hebben of mag dat nog niet?

15. nonnie26

ja volgens mij mag het wel had het ergens gelezen maar weet niet meer waar :)

vandaag kipfilet op dr broodje gehad en het ging er goed in beter dan de vruchtenhagel want die vond ze niet te kanen hahahaha

16. Eetfestijn

Eetfestijn Actief lid

22 nov 2010
    114
    0
    0
    Ik weet dat er verschillende benamingen voor tahin zijn, maar ik ben tehina regelmatig tegen gekomen als benaming voor een auberginemix met tahin, wat net weer iets anders was dan baba ganoush.

Ik weet ook niet waarom, hoe en wat. Aanklagen die handel! Pff, maar je hoeft er niet zo fel van te worden. Niet de eerste keer dat je op me springt om me op de vingers te tikken. :/

17. zogelukkig

Heb er nog nooit van gehoord (ben veel in het midden-oosten geweest, onze beste vrienden en tevens superkoks komen er vandaan). Geef me eens een linkje dan of een recept? Ik denk dat je je vergist, want de baba is tehina met aubergine. Misschien ben je iemand tegengekomen die aubergine door z'n tehina doet, maar het is gewoon een ander woord voor tahina of tahini, het is dezelfde receptuur. Zonder aubergine dus.
    Maar ik zal er geen wedstrijdje van maken, ik hou er over op.;)

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wow, superkoks.....

19. zogelukkig

Oh, en jij valt over het woordje "mjammie"?

Mijn vrienden zijn idd superkoks, ze hebben een restaurant, Verder nog iets te mekken, kind?:x

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Toch ook lange tenen merk ik ;)

Het is absoluut prima als jij advies wil geven of echt iets beter weet, alleen vind ik de manier waarop je dat hier plaatst vaak niet heel aardig overkomen.
    Maar heeft geen nut inderdaad om persoonlijk te worden.

Einde bericht van het mekkende kind haha, ;)

Deel Deze Pagina