Wil geen vers fruit meer!

Discussie in 'Voeding' gestart door Vanes, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Hallo allemaal,

Mijn dochter heb ik vanaf het begin af aan vers producten gegeven. Groeten eet ze perfect.
    Sinds kort wil ze steeds geen versfruit eten, op banaan na. Nu wil ik haar ook niet iedere dag banaan geven.
    Nu heb ik haar vandaag eens een potje fruit gegeven en dat ging er in als pap.

Ik ben geen voorstander van potjes, aangezien ze allemaal naar hetzelfde smaken.

Hebben jullie dit ook mee gemaakt of hebben jullie tips en truks?

Groetjes,
    Vanes

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Jep, hier precies hetzelfde. Althans, jesper wil wel vers fruit als het helemaal gepureerd is. Weet niet of jouw kleine dat wel wil?

Dus ik pureer alles maar gewoon. Ook al eet hij hele boterhammen zo weg..

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Is wrsch n periode. Idd gewoon n week potjes geven en dan weer s kijken of ze vers weer 'pakt'.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia heeft ook z'n piriode gehad. geen punt van maken en gewoon blijven aanbieden. als je toch een potje geeft of iets anders dan weet ze als ik weiger krijg ik wat ik wil. gewoon vers blijven aanbieden en een paar dagen weinig of geen fruit is echt niet z'n probleem. op den duur weet ze als ik nisk eet heb ik honger en zal vanzelf weer fruit gaan eten. hier was het naar 2 weken weer voorbij en eet nu bijna al het verse fruit wat ik aanbied. de ene keer wat meer dan het ander maar dat is geen punt. als je er niet goed bij voelt dat ze geen fruit binnen heeft dan geef je wat potjes fruit als toetje :D

Deel Deze Pagina