Even een luchtig onderwerp, wat eten jullie vaak en graag op brood. Ik eet graag ei, maar dat doe ik maar eens per week natuurlijk, dus wat eten jullie door de week heen??
ow ik lust heel veel op brood. komt ie boterhamworst gekookte worst palingworst katenspek gebraden gehakt grillworst rookvlees leverkaas/worst/pastei kaas rookkaas ham jam hagelslag kokosbrood ei salades tonijn brie filet zelfs zult hahaha etc etc etc etc
Filet americain, rosbief, varkensgebraad (of mosterdgebraad of hoe het spul ook heet), champignonworst, palingworst, katenspek.(de laatsten zijn niet echt gezond ) Smeerkaas, cervelaatworst. Van zoet beleg hou ik niet zo, heel soms jam op een croissantje. Ik ben wel van de tosti's.
Kaas, smeerworst, eiersalade, gebakken ei met cheddar, en de laatste tijd, om een beetje gezond te doen, kipfilet
oude kaas (vaak met tomaat of komkommer ), smeerworst, rundersalami, kipfilet, hutenkase (met aromat en tomaat mmm), zwitserse kaas met veel boter, pindakaas met of zonder jam, Tosti, ei ( ik heb me laten vertellen dat als je vaker ei wilt eten, dan wel zonder eigeel)
Hagelslag Kaas met ham en komkommer en ik vindt gebraden gehakt altijd lekker. En soms vindt ik een boterham met pindakaas ook wel lekker.
kaas eet ik bijna altijd! soms met ham en rucola en mayo.. ik lust wel meer dan dat hoor,maar meestal eet ik dit ahahah zoetigheid hou ik niet van op brood.. eet savonds voor de buis liever een reep chocolade
sate grillworst kaas grillworst filet americain leverworst dit eet ik het liefst, maar andere dingen eet ik ook wel
heel vaak helemaal niets! Niet uit bezuining of het andere niet lusten maar omdat het brood zonder ook erg lekker is. daarnaast zijn nog favoriet: pindakaas hagelslag kaas rookkaas leverworst duitse theeworst limburgse salami
Ei (gebakken/gekookt) Komijnen kaas Sate grilworst Smeerkaas Salami Pindakaas met vlokken Gebraden gehakt Boterhamworst Cervelaatworst
"koud" brood eet ik zelden, ja vers gebakken brood met zo'n krokant korstje en dan ook het liefst maisbrood ofzo. Meestal ee tosti, of idd gebakken ei en dan combi met kaas ham en komkommer hmm. Of brood plakje ham gesneden ui en plak kaas erop en even onder de grill.
oude kaas ei honing kipkerrie met tomaal en komkommer erbij pindakaas met banaan oh ik lust nog wel meer, maar deze staan met stip bovenaan.
's ochtends altijd zoet: Jam Hagelslag Vruchtenhagel Chocopasta 's middags hartig: Kaas Smeerworst Kipfilet Smeerkaas In de kantine op mijn werk koop ik altijd een meergranen pistoletje en met kaas of met een salade (kipkerrie, tonijn).
pure chocopasta sandwichspread oude kaas met mosterd dille dressing of kaas/ham/komkommer beetje honing mosterd dressing of kaas/ei/beetje mayo en zout