Wat ik vaak en graag op brood eet is kaas, pindakaas met stukjes noot, salami of runderrookvlees. Das de gewone boterham dan he, die ik dagelijks eet. Op roggebrood eet ik graag appelstroop, op een beschuitje graag melkhagelslag, een pistoletje beleg ik weleens wat luxer met brie, filet american, gezond, ham/kaas, roomkaas/zalm.
Ik eet brie ook alleen op een pistoletje, vind het echt niet lekker op brood.. wat ik meestal eet: Kaas (met komkommer) filet americain (als ik niet zwanger ben) ei (2 per week toch wel) pepercervelaat theeworst (zoooo lekker!) soms: pindakaas, jam,bruine suiker
Ik ben gek op Kaas, echt alle kaas! Eitje op brood vind ik lekker, filet americain, chorizo, pindakaas en nog zo veel meer eigenlijk.
Opzich eet ik wel alles op brood, verschillende vleeswaren en kaas. De laatste tijd vind ik pindakaas met hagelslag erg lekker. Dus dat is favoriet op het moment.
Ik eet graag op mijn brood.. Maisbrood met ananaskaas.. Op gewoon bruin of donkerbrood: - ham/prei salade - saksische leverworst - palingworst/grillworst - smeerkaas - kaas - Filet american Eigenlijk eet ik nooit zoet op brood, heel af en toe op een vers gebakken warm broodje nutela pasta..
Soort zachte roomkaas met stukjes ananas, brrrr heel zoet vind ik het, ik hou er niet van. Hier kun je het alleen bij de kaaswinkel krijgen, niet in de supermarkt. Ik krijg echt trek van dit topic en ik heb net een bord boerenkool op, hahaha. Schrijf meteen even brie op het boodschappenlijstje voor morgen . Ook superlekker in combinatie met rookvlees....En port salut (of de goedkope versie van de Lidl), ook erg lekker op een cracker.
het liefst eet ik harde broodjes, erg lekker! Maar ik vind heel veel lekker: pate (zowel uit kuipje of vers) kaas, jong en komijn ham corburger ham, of andere rauwe ham casselerib leverkaas vele andere vleeswaren tonijn gezond ei (alle varianten) salades filet american zoet ben ik niet zo van, vind honing lekker op wit hard broodje met boter, en ik hou wel van hagelslag op zijn tijd en heel af en toe witte boterham met boter en pindakaas! vind tosti's ook wel erg lekker! standaard ham/kaas of met ragout er tussen (lijkt dan op broodje kroket)
paardenrookvlees met komkommer kaas ham met kommer ei eventueel sla tomaat boterhamworst met augurk zalm met kruidenkaas kip kerrie nog wel meer meeste is wel genoemd