Ik ben de laatste tijd bezig om de kinderen van de chocoladepasta, chocohagelslag enz. af te krijgen. Momenteel kunnen ze als broodbeleg kiezen: * Jam * Appelstroop * Vegetarische smeerworst * Smeerkaas * Vruchtenhagelslag * Kipfilet Iemand nog tips wat ik ze nog meer kan aanbieden?
pindakaas kruidenboter banaan knackworst ( niet dagelijks ) ragout ( ook niet dagelijks ) miree ( kruidenkaas )
Pindakaas? Banaan op brood of aardbeien? Hier zijn ze gek op die kleine plakjes grillworst dus dat heb ik ook vaak in huis. Voor de rest heb ik meestal hetzelfde als jij... Hier mogen ze een boterham met hartig en daarna 1 met zoet.
vleeswaar heb je heel veel keuze in kokosbrood banaan op brood gestampte muisjes schuddebuikjes of ze eerst 1 of een halve met kaas of worst en de 2de met zoetig en dan weer de 3de hartig Pindakaas En anders soep met brood tussen de middag en smorgens pap of andere ontbijtgranen
Dochter eet zoal: Jonge kaas Old Amsterdam Komijnen kaas Lever kaas Corned beef Salami Boterhammenworst Eitje Gebraden gehakt.. Dat soort dingen.. wij eten eigenlijk nooit zoet op brood..
div ei tosti ( en dan niet alleen kaas, maar bivj kaas tomaat kaas ananas kaas kipfilet salami roomkaas hutenkase avocado pindakaas speculaaspasta( maarja dat is natuurlijk ook zoet) zwitserse poederkaas met boter vermengen mmm
Roomkaas, gewoon van Euroshopper ofzo, zit helemaal niets aan toegevoegd en is lekker neutraal, kun je opleuken met vanalles Pindakaas zijn gezonde vetten
Honing, dun laagje Huzarensalade uitsmeren Komkommer, tomaat, augurk, ei, allemaal tegelijk, of los van elkaar. Eisalade